2013. július 14., vasárnap

12.rész- Amy bedilizett, Pamela győzött

                                         FIGYELEM! EZ IS FONTOS! KÉRLEK OLVASD EL!
Sziasztok! :) Meghoztam a 12.részt! Nagyon remélem, hogy tetszik, mert sokat dolgozom mostanában a részeken. Ezen azt értem, hogy itt a nyár, és nyaralás, kötelező olvasmányok, stb. Kevesebb mint 2 hét múlva megyek el Balatonra, és előre megírom a részeket. Huhhh...Sok dolgom van/lesz. De eszembe jutott valami...Ami eléggé elszomorít. :( Hogy mostanában nem érkezik olyan nagyon sok komi, és csak 3 feliratkozóm van. Én mondtam az elején, hogy visszamegy... A komi, és feliratkozás mindig ér. Vagy...Van egy jó ötletem. Aki olvassa a blogomat az iratkozzon fel, vagy komizzon! Így legalább megtudom, hogy ki olvassa még. Annyit dolgozom ezen a blogon. És biztos ti is ( ha van blogotok). Biztos nektek is jól esne hogyha megmutatnák az olvasók, hogy tetszik-e a blog vagy nem. Következő rész 3-4 komi, és +1 feliratkozó. És nyugodtan szóljatok, hogyha valami nem stimmel. Legalább tanulok belőle. :) Nem de? Na de most már ne az én dolgommal foglalkozzunk. Jó olvasást! :) 
                                                            * Pamela szemszöge*

Tegnap este nagyon nagy káosz volt. Harry elment sétálni, mert...Arthur, és Jennifer smároltak. Na szép...Így kell ezt csinálni! Nem de? http://data.whicdn.com/images/51342371/5840850302982380680_large.gif Nem tudom, hogy most mit higgyek. Valahogyan ki kéne békíteni őket. De hogyan? Na mindegy...Én inkább nem szólok bele. Inkább rájuk hagyom. De azért azt még el kell mondanom, hogy Harry a nappaliban, a kanapén aludt. Képzelem szegény helyzetét. *szomorú arc* Jenni-t mindennél jobban szereti, és nem akarja elveszíteni. Én ezt onnan tudom, hogy Louis tegnap beszélgetett vele.

                                                             * Tegnapi beszélgetés*

- Harry?! Hát te még miért vagy fent?- Kérdezte Louis nagyon fáradtan, 2-órakor.
- Éppen most jöttem haza...*ideges arc*- Mondta Harry idegesen.
- Honnan?! Hol voltál?!!
- Az utcán...És ne kérdezd, hogy miért.
- Oké, oké!
- Na jó mégis csak megkérdezheted.
- És miért voltál az utcán?
- Mert Jennifer megcsalt!!!!
- Neee már!!! Kivel?! Mikor?
- Hát vajon kivel? Az ő ősszerelmével.
- Hm?!
- Arthurral!
- Komoooolyaaan?
- IGEN...
- És most Arthur hol van?
- Nem tudom...De nem is érdekel.
- Hát gondolom. És Jenni?
- Szunyál...Vagy mit tudom én...
- Hát figyelj ez eléggé durva. De most már nyugi van haver!
- Jó, oké megpróbálok nyugodt lenni.
- Na azért!! *megölel*
                                                                   * Vissza a mai napra*

Szóval ez volt tegnap este. Ezen kívül, van egy jó hírem. Amit a nappaliban fogok megosztani a többiekkel. Szóval spuriiiiiii a nappalibaa, és huhúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú!

                                                                         * Nappaliban*

- Srácok! Van egy jó hírem!- Mondtam lelkesen.
- Na hadd halljuk!- Mondta Zayn.
- Ömm...*nevetés*
- Na mi lesz répa királylány?!- Kérdezte viccesen Louis.
- Na jó, mondom. LEHET, HOGY NYERNI FOG A FILMEM!!!! ÉS AKKOR KIADJÁK MOZIBA!!
- ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!! Komolyan????!! Deeee jóóóó!!!!- Mondta Louis boldogan, és megölelt.
- Isteneeem! De ügyi vagy barátosném!!!!!!!- Mondta Amy, és a nyakamba ugrott.
- Még valaki nem akar a nyakamba ugrani?
- *mindenki össze néz, és a nyakamba ugrik*
- És amúgy ez egy gála? Vagy micsoda?-Kérdezte Liam.
- Hát őőőőm...Gondolom valami olyasmi. Vagy inkább díjátadó.- Mondtam okoskodva, viccesen.
- Ahaaa!! Hát akkor...Most szépen kijelentem, hogy...BÜSZKÉK VAGYUNK RÁD!!!!- Mondta Niall.
- És mikor is lesz?- Kérdezte Emily.
- Este 9-kor kezdődik, és 12, vagy 11-ig tart.
- Szuupiii!- Kiáltott fel, Harry.

Nagyon örülök, hogy ilyen barátaim vannak. És, hogy ők vesznek körül mindennap. *mosolygás* Úgy várom már a "gálát" vagy micsodát. *nevetés*
                                                                     
                                                                       * Amy szemszöge*

Örülök, hogy Pamela filmje véégre győzni fog! Mindenki filmjét lefogja győzni! Az tuti! Na de ...Van itt egy kis bökkenő. Mármint nem a filmmel kapcsolatos, hanem az estével. Mert este lesz az a filmes izéé, és én félek este...Mármint, izééé... Tényleg nagyon félek. Amióta meghallottam azt a zenét, azóta nem merek kimenni a konyhába, wc-re, stb. Mindig megkérem Niall-t, hogy kísérjen el. Persze ő mindig elkísér. Na jó! Wc-re azért nem.Vagyis. Rosszul fogalmaztam. A wc elé kísér, és ott megvár. De ez már nem vicces. Mert kezdek egyre jobban leépülni emiatt a zene miatt. Állandóan hallom, és nem hagy békén! Sohasem voltam még ilyen rosszul. Azt hiszem beteg vagyok. Most éppen a szobámban ülök, és szomorkodom a semmiért. Ami elég gáz...Csak nem vagyok depis!? Áhh...Nem hiszem.

- Amy? Minden rendben- Kérdezte aggódva Niall.
- Igen, igen. Csak kissé fáj a hasam.-Próbáltam elterelni  azt, hogy mi is a bajom-
- Nagyon sápadt vagy. Kicsim, inkább aludj egyet. Jobb lesz. Hidd el.
- De Niall! Nem...NEM LESZ JOBB!http://data.whicdn.com/images/66760261/large.gif
- Hogy érted ezt?! Ne beszélj hülyeségeket! Mi a baj?! Amy?!!
- Állandóan hallom...Mindig ott van! Sohasem megy el!!
- DE...MICSODA?!
- Az a zene!
- Amit hallottál a múltkor? És eldobtad a zacskókat?
- Igen! Az!
- ...
- És nem csak hallom, hanem látom is!
- És...Hogy néz ki? Vagy mi...
- Egy kislány...Fekete hajjal, és világos bőrrel. A szeme szinte már fehér. Az arcán vérfoltok, és karcolások vannak. És mindig leakar húzni az ágyamról...És...Beakar vinni a fürdőszobába, hogy belefojtson egy kád vízbe...Na ez az amitől én nagyon félek! Most már hiszel nekem?
- Úristen...Ez nagyon ijesztő.
- Tudom. És ez minden este eljön értem.
- De eddig miért nem szóltál?
- Mert úgy sem hittél volna nekem.
- *megölel* Ez nem igaz. Én mindig is hittem neked. Akármennyire is hülyeség amiket mondasz.
- Én vagyok a te majmod?
- Igen. Te vagy az én majmom. *nevetés*
- *megcsókol*

Azt hiszem, hogy Niall-nek ezt már tudnia kellett. Vagyis muszáj volt mondanom neki. Ő az egyetlen aki tud segíteni. De ebben a helyzetben azt hiszem, hogy mégis csak egyedül maradtam. Ő nem tud a lánnyal beszélni. És nem is engedném, hogy bajba kerüljön. Mert nagyon szeretem.

                                                                         * Niall szemszöge*

Már megint minden össze borult. Majdnem. Mert Harry, és Jennifer nincsenek együtt, Amy egyre rosszabbul van...És én nem tudok semmit csinálni. Egyenlőre Pamela, és Louis boldok igazán...Mikor lesz egy olyan napunk ahol nem lesz semmi vita, vagy zűrzavar?!! Kezdek kiborulni...Szomorú vagyok. Valakivel beszélnem kéne. De mit csináljak Amy-vel?! ...http://data.whicdn.com/images/36546027/tumblr_m9tr7bZPAI1rtrso6o1_250_large.gif

                                                                      *Harry szemszöge*

Na jó...Attól még, hogy torkig vagyok Jenni-vel , és Arthurral attól még lehet jó kedvem. Ki zárom magamból a feszültséget, és boldog vagyok!! Hiszen, minek is foglalkozom olyanokkal akik nem foglalkoznak velem? Jennifer-re célzok. Egész nap csak buliiii, piaaa, haverook és stb jó dolgok!! *nevetés*
Végül is ... Nekem van igazam, nem de? Szóval most inkább elhúzok, és nem törődve Jenni-vel elviszem a kapukulcsát. - Na hellóóó- Kiabáltam ki direkt hangosan, hogy Jennifer meghallja. Hát... Jennifer meghallotta, de nem vette észre, hogy hiányzik egy kapukulcs. *nevetés* Majd megfogja tudni. Heheheheeeeeeee.

                                                                       * Jennifer szemszöge*

Nem, nem vagyok hülye! Tudom, hogy elvitte a kulcsomat...*nevetés* Azért ennyire szőke nem vagyok.
-Bocsi Niall- *nevetés* De nem is értem, hogy minek megy el...Nem sokára indulunk. Hajjjj. Ez Harry logika. Muszáj lesz valakivel beszélgetnem, mert szét unom az agyam. Háh. Meg is van az emberem.

- Héj Amy! Gyere egy percre!- Szólítottam Amy-t.
- Igen?- Válaszolt nagyon furcsa hangon. Vagyis inkább ijedt hangon. Mint aki szellemet látott volna.
- Szerinted Harry minek ment el?
- Nem tudom. Te pasid/ ex pasid.
- Mi az, hogy ex pasid?
- Hát. Nem azt mondtad, hogy össze vesztetek?
- De.
- Akkor meg? Nem értem a kérdést.
- Jó, csak azt hittem, hogy...
- Hogy?
- Harry neked számolt be a történtekről.
- Nekem is mondott valamit, de ez miért baj? Féltékeny vagy?
- Nem vagyok féltékeny!
- Akkor meg? Mi bajod van Jenni?
- Nekem semmi. Te vagy az aki olyan mintha szellemet látott volna.
- Én...
- Mi te?-szakította félbe Jennifer-
- *elszalad*

                                                                       * Amy szemszöge*

Nagyon rosszul esett amit Jenni mondott. Felhozta a szellem témát!!! Amitől egyszerűen rosszul vagyok...NEM BÍROM! Niall-t keresem de sehol nem találom...NIALL!!! Hool vagy?!!

                                                                            *Niall szemszöge*

Éppen eszek, eszek, csöndesen hamizom a kajámat, és egyszer csak azt hallom, hogy: - NIALL ORDÍT A BARÁTNŐŐŐD!!!!-  Mi történt vele?! Gyorsan eldobtam a szendvicsemet, és berohantam Amy-hez. Amint elfordítottam a kilincset, már hallottam, hogy valami baj van. Amy a földön feküdt, és értelmetlen mondatokat  hablatyolt. " Ne merj el...Ne!...Elnézted! Nem akarok meghalni..." Leguggoltam hozzá, és elkezdtem ölelgetni, és nyugtatgatni. De semmi...Csak nézett magába és nem szólalt meg. Nagyon ijesztő volt. Úgy megijedtem mint még soha. A szívem úgy dobogott, mintha versenyt futna valakivel.

- Amy drágám! Itt vagyok!- Szóltam hozzá ijedten.
- Ni...Niall.
- Itt vagyok! Most már semmi baj nem lesz!
- Biztos?
- Igen. Egészen biztos.
- Akkor jó.
- Kicsim...Mi volt a baj?
- Láttam már megint azt a lányt.
- Tudsz róla képet mutatni?
- Hát...Nem hiszem. De tudok mutatni hasonlót.
- Hasonlót?
- Láttad már azt a horrorfilmet amiben "Samara Morgan" a főszereplő?
- Igen. Az a "Körben" szerepelt vagy mi. Ügye?
- Aha. Na hasonló ahhoz a kislányhoz.
- Uuuu...Az nagyon gáz..Nem lehet, hogy...
 *félbeszakítja* Nem! Semmi nem lehet! Ez a valami él, és itt van!! Tudom. Érzem, ahogy végig simítja a hideg kezét, a vállamon. Érzem azt is, ahogyan éles fogaival rám mosolyog.
-  http://data.whicdn.com/images/51568099/tumblr_mhc1i9G19x1rimlyyo1_400_large.gif Most jobb lesz, ha eszünk valamit.
- Rendben.

Nem értem. Nem értem ezt az egész helyzetet. Most már nagyon is elhiszem mindazt amit mond. És...Egyben féltem is. Mi lesz?!

                                                                *Harry szemszöge*

Háhááá! Ne kérdezzétek, hogy hol vagyok! Na jó. Éppen most tartok haza a haveroktól. Ryan-től, és Nick-től. De ez lényegtelen. Nem sokára kezdődik a "gála vagy mi a csoda". Várom már, de nem  nagyon szeretnék Jennifer-rel egy kocsiban utazni. De...Végül is ehhez is hozzá kell szoknom. Van egy ötletem. Felhívom. Vagy inkább ne? Áh! Felhívom!

- Helló! Itt Harry beszél.
- Hy. Itt pedig Jenni. Miért hívsz? Valami bajod van? Vagy mi?
- Neeem! Csak azért hívlak, hogy megtudjam jól vagy-e.
- Én jól vagyok, kösz. De most csak ezért hívtál?
- Ja. Másért nem hívnálak.
- Elhiszem. Azok után, hogy elméletileg "megcsaltalak".
- Te akartad, hogy ez legyen.
- Hányszor kell mondanom neked, hogy Arthur csókolt meg?!
- De te vissza csókoltad!!
- Nem tudtam mást tenni...
- Jó ezt...Inkább hagyjuk. Helló!
- Várj!
- Igen?!
- Adj még egy esélyt! Nem akartam így! Én csak téged szeretlek! Senki mást! Csak is téged!
- Sajnálom. Én is szeretlek, de...Ez így nem mehet tovább.
- Miért?
- Mert ha netán-tán én is megcsalnálak, akkor te is azt éreznéd amit én most. És azt nem szeretném. Mert akkor a szívedet törném össze. Úgy ahogy te tetted velem. Nekünk ez nem fog menni.
- De! Tudom, hogy fog menni.
- ...Sajnálom Jennifer. *lerakja a telefont*
- HARRY!

Sajnálom, de ez van. Ő csalt meg, nem én. Ezt el kell fogadnia.

                                                            * Pamela szemszöge*

Amikor már össze gyűlt a csapat, elkezdtünk öltözködni. Mindenki nagyon elegáns volt! Vagyis csini. *mosolygás* Vagyis ( a fiúk kedvéért) helyesek voltak. *nevetés* De én választottam ki Amy ruháját! Szerintem jól döntöttem:                                   Amy ruhája
Én ruhám: 
                                                               
    

                             Jennifer ruhája:                          
 Na igen. El voltunk. Na de most már indulnunk kéne. Nem de?

                                                                       * Megérkeztünk!*

Az úton nagyon izgultam. Alig vártam már, hogy oda érjünk! Mindenki beszélgetett, és vidult, csak én voltam az aki nagyon búval b*szott. Mármint...Na! Értitek! Nagyon elvoltam keseredve. Vagyis van egy nagyon nagy félelmem. Aminek az a neve, hogy: Lámpaláz. De valahogyan csak le küzdöm. Majd Louis-t fogom lesni, és akkor megnyugszom. Valamiért ha Louis drágámra nézek, akkor mindig megnyugszom, mert tudom, hogy ő ott van. Amikor vártam, hogy kihívjanak minket a színpadra, akkor egy kicsit elbambultam. Mindenen. Az élet nagy dolgain. És közben bele gondoltam abba, hogy mi lesz ha nyerek. Egy mozi fogja leadni az én kis irományomat. Úristen! Az milyen jó lenne! De egyszer csak...Egy éles hangot hallottam amint azt kiabálja, hogy: " Hát akkor kezdődjék a nyertes napja!". Ebből már tudom, hogy fel kell mennem a színpadra. Felmentem, és közben remegett a lábam. Egy kicsit húzták az idegünket avval, hogy nem rögtön mondják meg ki a nyertes. Én egész végig Louis-t bámultam. Lou pedig próbált lenyugtatni. http://data.whicdn.com/images/68269441/large.gif Nagyon édes volt! És, hát valljuk be. Lenyugtatott. *nevetés* Ezt is csak ő tudja. Egy utolsó tekintetet vetettem Louis-ra, és elestem. Hogy mitől is? AZÉRT MERT     NYERTEM!!!!!!!!!!! http://data.whicdn.com/images/58009538/tumblr_mcpxg5jkVd1r6xl5p_large.gif
Még soha életemben nem örültem ennyire! Louis, és Amy feljöttek a színpadra ( nem tudom, hogy hogyan) és a nyakamba ugrottak másodjára is. Amikor megkaptam a díjamat azt hittem, hogy ott helyben halok meg.


De most komolyan...Hogy lehetek ennyire szerencsés? Mindenki gratulált, és körül zsongtak a tévések. Rögtön jöttek a kérdések, és a válasz. De kijutottunk a tömegből, és haza mentünk. Egész úton hazafelé azon beszélgettünk, hogy mennyire jó volt ez a díjátadó. A filmemet 2013. Augusztus. 14.-én fogják kiadni moziba, " Kevesebb mint 80 nap" címen. Hurrrá!!!! Happy!!!!

                                                                              * Niall szemszöge*

Nagyon örülök, hogy Pamela nyert! Az tuti, hogy együtt fogjuk megnézni a moziban a filmjét. Az út is kellemes volt. Mármint... Már megint láttam Amy-n, hogy retteg. Próbáltam megvigasztalni úgy, hogy átöleltem, csókolgattam, de semmi. Még mindig fél. Ez már sok. És az fáj a legjobban, hogy nem tudok neki segíteni. Amennyire csak tudok segítek, de ez nem elég. Többet nem tudok nyújtani. Megérkeztünk. Sötét van, és nagyon hideg. Kiszálltam a kocsiból, és Amy is így tette. Elájult...Félelemtől remegő kezemmel elkaptam, és nem hittem a szememnek. Amy-nek fel van vágva a keze. Biztosan ezért van rosszul...Mindenki oda sietett, és Jennifer felhívta a mentőket. A mentők hamar ott voltak nálunk. És elvitték. De mentem vele. Nem hagyom egyedül...Soha...

Remélem tetszett! Köszönöm , hogy itt jártatok!





4 megjegyzés:

  1. HUhhúú!Nagyon nagyon jól írsz(bár már említettem) és hiper szuper izgi! :D Annyira,hogy nagyon! xD Imádom! *---* <3 Hamar a kövit! ;)

    VálaszTörlés
  2. Kötyönöööööm :D !! :) <33 nem jutok szóhoz! *-*

    VálaszTörlés
  3. De jó! :) Jól írsz. Tetszik a blogod.

    VálaszTörlés