2013. június 27., csütörtök

9.rész- Zayn! ,Miért?!

Sziasztok! A következő résszel majd késni fogok, de pótolni fogom. Ebben a részben előbukkant egy csúnya szó, amiért bocsánatotokat kérem. Megpróbálom ezeket elkerülni, de ebben a "kisebb káoszban" lehetetlen. És háát...Van még valami. Mellékszereplők jöttek közbe, akikre nem számítottam, és ezért nem kerültek bele a bemutatásba. Most itt belerakom őket, hogy értsétek kik is ők valójában, és hogy mit keresnek itt. Köszönöm, hogy itt jártatok, és jó olvasást! :)

Carey:  Ő Izabell barátnője, ééés...Sokkal de sokkal gonoszabb mint Izabell. Át akarja venni az irányítást. Fujjj...Utálom már most. *nevetés* De komolyan! Nagyon durva.



Emily: Ő csak kezdetben gonosz. Már nagyon kiakar lépni ebből a "gonosz lányos"csapatból. Utálja ha valaki erősebb hang nemen beszél vele. De amúgy aranyos. :) Nagyon érzékeny.
                                                        
                                                           * Pamela szemszöge*

Szó szerint nem tudom, hogy mit csináljak. Louis börtönben ül, és megszakad a szívem, Liam összetört. Izabell pedig...Nem hajlandó eltakarodni az életünkből. Niall, és Amy sem az igazi. Már vagy 2 napja nem esznek normálisan. Elegem van!!! Mindenből!!! Az életből is... Kiderült, hogy az öltözőben videokamera volt, és ...*sírás* Meglátták Louis-t, ahogyan beleteszi a táskájába a drogot. Be kell fizetnünk az óvadékot, és ki engedik. Amíg nem jön el, a tárgyalás napja...Most éppen otthon vagyok, de megyünk vissza Lou-hoz.

- Amy?- Szóltam keserves hangon hozzá.
- Igen drága?- Kérdezte kedvesen.
- Menjünk vissza Louis-hoz...*sírás*
- *átölel* Jó oké. *mosolygás*
- Befizetem az óvadékot.
- Rendben. Elmegyünk. *mosolygás* Nem lesz semmi baj.
- Nagyon remélem.
- Na mi van kis drogcsempész? Louis nem adott a drogból? Ezért sírsz? Hmm?- Kérdezte undokan Izabell.
- Menj innen!- Küldte el Amy.
- Te ne szólj bele drágám!
- Mert mi lesz? Megeszel? Jujjj de félek!
- Verekedni akarsz?
- Ha rajtam függ!! http://data.whicdn.com/images/61235473/large.gif
- Na jóó! Elég!- Szólt közbe Liam.
- Hagyjál már! Te nem mondod meg nekem, hogy mit csináljak!- Mondta Izabell utálatosan.
- Nem mondom meg...De ezentúl amúgy sem lenne rá módom.
- Miért?
- Mert nem leszel itt.
- Hogy-hogy nem leszek itt?
- HOGY NEM ITT FOGSZ ÉLNI! Világos már?
- Úúúú de utállak te seggfej!
- Én is téged! Alig várom már, hogy elhúzz innen.
- Azt várhatod is!
- Nem te fogod megmondani, hogy meddig lakhatsz NÁLAM!
- Igen? Nem én fogom megmondani?
- Hát...Nem te.
- Amúgy, hogy van az, hogy Zayn meg te?
- Zayn meg én? Igen? Kérlek folytasd!
- Együtt vagytok. *mosolygás*  Ez cukiiii! *nyávogás* http://data.whicdn.com/images/66040140/large.gif
- Mi????!!! Hogy lennénk már együtt?
- Képzeld kicsikém, hogy van újságíró barátom, és...Sokra képes.
http://data.whicdn.com/images/65056210/large.gif Nem vagyok meleg. És Zayn sem.
- Ühümm...Okééé * gonosz mosoly*
- Ő a legjobb barátom, és az is marad! De te még a kint leszel...Az utcán, vagy ahol akarsz. Csak nem itt.
- *ordítás* TE BAJOD TE BOLOND! *elmegy a szobájába, megüti a karját*

                                                               * Liam szemszöge*

Amikor Zayn kezdte piszkálni...Az nagyon rosszul esett. Olyan volt, mintha valaki gyomron ütött volna, egy erős bottal. Zayn nekem olyan, mintha a testvérem lenne. Nagyon sokat jelent nekem, és sohasem szeretném elveszíteni. Ha valaki azt hiszi, hogy bármikor is szerelmes voltam belé...* nevetés* Akkor tévedett. http://data.whicdn.com/images/65822699/large.gif De most komolyan...Ki az a idióta aki szerint én meleg vagyok?! Na jó inkább ráhagyom. *nevetés* De mindenféleképpen beszélnem kell Zayn-el.

- Zayn beszélhetnénk?- Beléptem a szobájába, és kérdeztem tőle.
- Persze! Csüccsenj ide mellém!- Mondta kedves hangon.
- Izabell már megint csinálta a cirkuszt.
- Na ne már! Komolyan? És mit mondott?
- Először azt mondtam neki, hogy menjen el erre ő azt mondta, hogy meleg vagyunk, és van egy újságíró barátja. Gondolom most megakarja íratni, hogy melegek vagyunk. Szánalmas.
- Neeeee mááár! *nevetés* Gyere cicuskám majd én megvigasztallak. *viccelődés*
- *önfeledt nevetés* Okéés baby! *nevetés*
- Na jó! Viccet eltéve, nehogy engedd neki, hogy beszéljen az újságíróval!
- Dehogy engedem!
- Akkor jó. Már kezdtem megijedni.
- Én is megijedtem amikor mondta. *nevetés*
- Ezen miért is nevetünk? *nevetés*
- Nem tudom.*nevetés*

Hát nagyon remélem, hogy nem talál meg a sajtó. Mert akkor végünk. *nevetés*

                                                           * Zayn szemszöge*

Nem akartam kimutatni Liam előtt, de nagyon félek. Ha megtudja valaki, hogy ezt állítják rólunk akkor...Akkor az  akár a barátságunkba is kerülhet. És én...Nem akarom elveszíteni Liam-et. ÉS TESZEK IS EZ ÜGYBEN!
                                                               * Nappaliban*

Izabella drágám vajon hol vagy? Mert most szétrúgom a hátsódat! Ami ( már valaki említette) elég nagy!  http://data.whicdn.com/images/65948737/large.gif 

- *meglátja Izabellt* Na mi van? Előbújtál az odúdból?- Kérdeztem viccelődve.
- Cajjj...Most például miért vagy ilyen, muci?- Kérdezte Izabell idegesítően. De nagyon.
- *ideges lesz, közelebb megy* 1. Nem vagyok muci, 2. tudod te, hogy miért vagyok ideges!
- Na miért vagy ideges? * idegesítő*
- NEHOGY FEL MERJ DOBNI MINKET A NETRE! NEM VAGYUNK MELEGEK!!!! *nagyon ki van*
- Valakinek el kéne itt egy Tic-tac. *nevetés*
- ... Ha nem tudsz normálisan beszélni ( miből is gondoltam volna) akkor húzz innen. De akár most is mehetsz! *megszorítja a karját*
- *ideges arc* Hagyjál már oké?
- Nem szorítom tovább a karodat.
- Még nem engedted el!! Te hülye!
- De csak egy feltétellel...Ha nem szólsz a kis újságíró barátocskádnak.
- Jó, jó csak engedj el!!!
- *elengedi*
- Hurrá! Végre leszálltál rólam.
- Megígéred?
- ...*hallgat*
- Haa? Megígéred vagy nem?
- *elmegy*

                                                                *Izabell szemszöge*

Annyira elegem van már...Jön a hülyeségeivel. Ne szólj a kis barátocskádnaaak, bla, bla, bla...AKKOR IS SZÓLOK NEKI!!!!! De előtte szólok a barátnőimnek.

- * kicsöng a telefon, felveszi Emily* Hahó?- Kérdezte furcsállva.
- Én vagyok az te majom. *elegem van fej*- Mondtam idegesen.
- Jaaa! Sziaa! De rég hallottam már a hangodat! Hogy vagy?
- Jól, meg minden. Adod már végre Carey-t?
- *háttérzaj* Add már ide te idióta!- Mondta Carey undokan Emily-nek.
- Na mi van? Én vagyok az Carey.
- Gyertek át! Most!
- Mert? Minek? Hogy megint azt tedd amit régebben? Hagyjál minket.
- Nem azért voltam veletek gonosz mert haragudtam rátok, hanem mert...
- Mert?
- DE MÁR MEGVÁLTOZTAM!
-Ühümm...
- Gyertek! Légysziíííííííí!!!
- *háttérbe szól* Emily te akarod, hogy oda menjünk? * Emily igent mond*
- Na?
- Jó, megyünk!
- Akkor jóó! Köszii! Heló!
- Hy...

Na barátnők letudva. Hááh! Végree nem leszek egyedül. Egyébként utálom őket. Főleg Emily-t. Olyan idegesítő. Soha nincsen benne semmi verekedésbe, beszólásba....

                                                                  * Niall szemszöge*

Éppen a nappaliban voltunk Amy-vel, és tévét néztünk. Vagyis Amy szendvicset csinált nekem. Olyan édes volt! De amúgy mindig. Mikor ne lenne édes? Ott volt Harry, és Jennifer is. Ők is jól elvoltak. Éppen egy macskáról beszélgettek. Már megint macska...

- És szerinted mi legyen a cicus neve?- Kérdezte Jennifer aranyos hangon.
- Szerintem Pussy. *mosolygás*- Válaszolt Harry meggyőzően.
- Az jóó! *megcsókol* *mosolygás*
- Nyali-fali *nevetés*- Mondta viccesen Nialler.
- Jaja!- Szólt ki a konyhából Amy.
- Te csak csináld a szendvicseket konyhatündér!-Mondta viccesen Jennifer.
- Hahahahahahahah! http://data.whicdn.com/images/57748823/tumblr_m4hysfqlqC1qm2jluo1_500_large.gif
- * Harry észre veszi, hogy csengetnek* Amy légyszííííí!! Nyisd ki.
- Jó, oké! Megyek. *kinyitja az ajtót*
- Szia! Mi Izabell barátnői vagyunk. És azt mondta, hogy itt lakik.- Mondta kedvesen Emily.
- Gyertek be! Izabell a szobájában van.
- Kösz...- Mondta vissza utasítóan Carey.
- *Emily közelebb megy Amy-hez* Ne is foglalkozz vele. Nagyon undok. Mint mindig. Már elegem van belőlük. Én nem is vagyok a barátnőjük. Mind a ketten sátánok. *nevetés*
- Hát igen.*mosolygás* Izabell nagyon nagyot kavart itt.
- Na mesélj! Mi történt? *háttérzaj: Emily gyere már te féleszű!*
- Veled mindig így beszélnek? *megszeppenés*
- Igen...*szomorú* De én megyek, mert még a végén kikapok! Majd még beszélünk! *mosolygás*
- *mosolygás* Oké! Menj csak. *nevetés*

                                                                  *Amy szemszöge*

Elmeséltem a többieknek, hogy ők kik is valójában. De Emily nagyon aranyos! Szimpatikus! Remélem nem fogják majd bántani, vagy ilyesmi. Nagyon bírom a csajszit. Kár, hogy Pamela nem láthatja. Ő most Louis-nál van. Remélem még ma haza jön.

                                                               * Pamela szemszöge*

Már beadtam az óvadékot, és ma lehetőleg haza engedik Lou-t! De jóóó!!! Ő is nagyon örült a hírnek!

- Beadtam az óvadékot. *mosolygás*- Mondtam megnyugtató hangon.
- Komolyan? Áááá! Te egy tündér vagy! *megcsókol* És mikor engednek ki?
- Talán már ma. Azt még meg kell kérdeznem. *mosolygás*
- Haza akarok menni... http://data.whicdn.com/images/65857403/large.gif
- Én is haza akarom, hogy gyere! *mosolygás* Várj egy percet!
- Hova mész?
- Megkérdezem, hogy mikor engednek el!
- *vár egy picit*
- * Pamela megérkezik* *szomorúan néz*
- Tehát nem ma...
- * ránéz Boo Bear-re, és elkezd nevetni* Máár ma haza jöhetsz!!!!!!!
- DEEEE JÓÓÓÓÓ!!! Akkor bulii van!!!
- Hát igen!!! *nagyon  boldog*

Annyira örülök, hogy Lou haza jöhet!!!!!!!! Véégre!  http://data.whicdn.com/images/66216764/large.gif Haza értünk, és mindenki kiugrott a bőréből. " Véégreee itt van Louis!! Annyira jó, hogy itt vagy! Milyen volt a börtönben? Hiányoztunk?". Ezek voltak a kérdések. *mosolygás* Csak Zayn-t, és Liam-et nem találtuk. Viszont találtunk két idiótát, és egy normálisat. A két idióta Izabell, és Carey, a normális Emily. Félre húztam Izabell-t beszélgetni, és megkérdeztem, hogy hol van Zayn, és Liam. Van-e köze hozzá.

- Hol van Liam?- Kérdeztem mérgesen.
- Bent a szobájában búslakodik.- Válaszolt.
- És miért is? Van hozzá közöd?
- Ja... Van hozzá közöm. Asszem.
- Hol. Van. Zayn?!! És mi baja van Liam-nek? *nagyon ideges* MIT CSINÁLTÁL TE ****??
- Elhitettem az emberekkel, hogy melegek, és hogy együtt járnak, stb.
- TESSÉK??!!
- Jól hallottad. A kis barátocskám aki újságíró leírta a Popcorn magazinba, hogy melegek. Ömm...Ja. Nagyjából ennyi.
- Mekkora egy *** vagy!! Büszke lehetsz magadra! *felpofozza*

Mindenkinek elmondtam, hogy mi történt. Elmentünk megkeresni Zayn-t, de az a két idióta Carey, és Izabell csak nevettek. Emily felajánlotta, hogy segít. Liam is csatlakozott. Éppen vettük a kabátunkat, de meghallottuk, hogy felhívnak a kórházból. Elmondásuk szerint egy fiú direkt neki ment egy fának azért, hogy megölje magát. És...Az Zayn volt. Nagyon megijedtünk. Liam majdnem össze esett. Elkezdünk ordibálni Izabell-el, és Jennifer neki is ment. Az adrenalin szintünk már a fejünket érte. Louis vezetett...Alig bírta megfogni a kormányt, annyira remegett a keze. De végül beértünk a kórházba.

                                                                 * Liam szemszöge*

Zayn kórházban van...És...Én tehetek róla. ELFOGOM VESZÍTENI A LEGJOBB BARÁTOMAT?!? Én abba belehalok...Soha nem fájt ennyire valami. De ez olyan mintha kitépték volna a szívem.

- Zayn? Miért csináltad ezt? Haver? MIÉRT?!- Kérdeztem félve.
- Mert ha megtudják, hogy állítólag melegek vagyunk, akkor nem lehetünk barátok...- Felelte akadozva, álmosan.
- Minket nem érdekelt volna mások véleménye! *sírás, átöleli Zayn-t*
- Talán igazad van...De semmi sem lett volna a régi.
- De! De igen!
- *sírás* * Átöleli Liam-et* Rendbe jövök!
- Biztosan?
- Higgy nekem!
- *megrázza fejét*

Remélem renbe jön, és minden a régi kerékvágásba jön...Majd...Csak ezt bírjuk ki.

A következő részben megtudjátok, hogy mi lesz Zayn-el, és Liam-el. Köszönöm, hogy itt jártatok! :)






4 megjegyzés:

  1. Úristen!! Zaaayn:( Izabell!! Meg az a Carey!! Áááh de utálatosak!! De jóó kiengedték a kis Boo Beart!!! :3 Nagyon nagyon nagyon jól írsz :$ nagyon várom a következőt:$ :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én pedig nagyon, nagyon köszönöm, hogy olvasod, és komolyan veszed amit csinálok :) Sokat jelent ez nekem! Boldogabb lett a napom :3 <3

      Törlés
  2. Réka...(ez hülyeség mert itt vagy szóval mindegy!) :D nagyon jo lett bar ezt tudod mert mar elirtam parszor! xD lenyeg amo lenyeg hogy hihetetlen jo lett szinte annyira hogy hihetetle.n xDD siess :)))

    VálaszTörlés
  3. Úúúú nagyon köszönööm!! :D <33 Nem tudok mást mondani:D erre nincsenek szavak XDDD

    VálaszTörlés