2013. július 1., hétfő

10.rész- Egy kis félreértés sosem árt!

Sziasztok! Mint már mondtam késtem a részekkel. De most pótolom! :) Lehet, hogy már elegetek van a sok mellékszereplőből de...- várj kitalálom- Még egy jött! Szóval kedves olvasóim, bemutatom:

Arthur-t! :) : Ő egy furcsa alak. Hát igen. Szereti a magányt, és utálja ha valaki állandóan körülötte "legyeskedik". Hogy mi is van a barátnőivel? Az, hogy nincsenek barátnői. Nem is voltak. Na jó! Nem mondok ilyet hiszen nem is ismerem. :D ( nem beszélgettem még vele) Nagyon furcsán beszél, és nagyon furcsán csinálja amit csinál éppen. Ezt most jó elmondtam. Őt már most kezdem megkedvelni. :D Na de elég a dumából! Jöjjön hát a 10.rész! Jó olvasást!


                                                     
                                                                 * Pamela szemszöge*


Nem is hiszem el ezt a sok bajt. Állandóan megy a cirkusz. Sőt...Ma megyünk Louis-sal a a tárgyalásra. Király...Egyáltalán nem várom már, mert nagyon félek. De hát...Muszáj lesz megtennünk, mert azt akarom, hogy Lou ne legyen a rabok között. Egy hűvös börtönben...Ahol olyan ebéd van, hogy...Fujj. De most már készülődni kellene. Szólok Lou-nak.

- Lou! Mennünk kell.- Szóltam hozzá.
- Oké csak egy perc! - Válaszolt Louis aki Kevint kereste.
- Mit keresel?
- *szomorúan rá néz* Kevin-t.
- *mosolyog* De...Most Kevin nem jöhet.
http://data.whicdn.com/images/56717518/tumblr_mk0stxo4TF1rrwcn5o1_500_large.gif De...Miért nem?  - Mert ez egy tárgyalás. *mosolygás* Kicsim...Ezt a madarat nem hordozhatod magaddal mindig!
- Okéé! *nevetés*
- Biztos?
- Igen. *nevetés* De légysziii csak erre a napra!
- Hmm...Na jóó! De csak most az egyszer! *nevetés*
- Köszönöööm!! Jeeeeeaaaah baaaaby! *megcsókol*

Ahjjj...Kevin. Na jó! Én is szeretem Kevint de nem ennyire. Vagyis...Hagyjuk. Már elindultunk a tárgyalásra.

                                                              * Tárgyalás előtt 2 perccel*

- Pamela! Nagyon félek...- Szólt hozzám Louis félő hangon.
- Ne aggódj! Biztos minden rendben lesz! Tudom... *megölel*
- Biztos? *ijedt hang*
- Igen. Biztos...*megpuszil*

Nagyon ijedt volt a hangulat...De remélem győzünk!

                                                                    * Zayn szemszöge*

Most éppen itt fekszem a kórházban. És...Megállapították, hogy eltört a lábam. Hurrá! Mekkora felfedezés. Eddig is tudtam. Vagyis éreztem. *nevetés* A többiek már haza mentek, mert most van Louis tárgyalása. Emily maradt itt velem. Nagyon kedves! Egész végig itt ült mellettem, és el nem mozdult mellőlem. Beszélgettünk az élet nagy dolgairól, és rá kérdeztem a " 3-as lányos csapatra".

- És szereted Izabell-t, meg Carey-t?- Kérdeztem kíváncsian.
- Öm...*nem szólal meg*
- Tehát nem.
- Egyszóval gyűlölöm őket. Carey állandóan irányít, Izabell pedig úgy beszél velem mintha a kutyája lennék...
- Uhhh... De te ügye nem hasonlítottál rájuk?!
- Volt egy idő amikor én is olyan voltam mint ők. De az már elmúlt. Meg tanultam a leckét.
- És miből tanultad meg? Ha megkérdezhetem.
- Abból, hogy rájöttem arra...Hogy én nem ilyen vagyok. Mármint nem tudok senkinek csúnyát mondani. És...Megverni, elvenni a kaja pénzét.
- Akkor te más vagy. Ne változz meg! *mosolygás*
- Nem fogok. *nevetés* Hozzak neked üdítőt?
- Áh nem köszi! Már tele vagyok.
- De te csak kajával vagy tele! Nem inni valóval!
- Igaz.
- Akkor? Hozhatok?
- Na jóó! Akkor inkább igen!
- Okés! *nevetés*
- Köszi! *mosolygás*

Emily egyre jobban tetszik. Aranyos, szép, intelligens. Kell ennél több?

                                                             * Liam szemszöge*

Éppen most jöttem el Zayn-től. Emily maradt ott vele. Júúúúúj! Forrósodik a hangulaat! Remélem Zayn nem sokára haza jön. Már nagyon várom. Tutira megnézetem vele a Paranormal Activity-t. *nevetés* De most komolyan. Én nem vagyok az az ijedős fajta, de ezen a horror filmen összepisiltem magam. Akármilyen vicces akkor is. Most éppen Niall-ék szobájába tartok, ahol megbeszélem velük a horrorfilmes dolgot.

- Halihó! *mosolygás*- Mondtam feldobottan.
- Helóóó Liam! Jobban vagy?- Kérdezte Amy.
- Igen. Zayn nem sokára haza jön!
- Gondoltam, hogy azért vagy jobban. *mosolygás*
- Hát igen. Hol van Niall?
- Alszik.
- Hol?
- *felhúzza a takarót* Itt. *nevetés*
- *Niall felébred* Mama...Még nincsen suli...*kómás arc*
- Jóóóccakát emberek!- Mondta viccesen Liam.
- Hhahaha.- Jelentette ki Niall.
- Na azért zavartalak meg titeket, mert van egy tervem.
- Na? http://data.whicdn.com/images/66669799/large.gif
- Beteszünk Zayn-nek egy horror filmet! Paranormal Activity!!! *nevetés*
http://data.whicdn.com/images/48489019/huh-what_large.gif Deee az nagyon ijesztő!- Mondta Amy.
- Igeen! Azon pisiltél be! Vagy rosszul tudom?- Kérdezte Niall.
- Hahaha! Na akkor megcsináljuk vagy nem?
- Oké.
- De amúgy ti miért nem vagytok Louis tárgyalásán?
- Mert mi nem tudunk tanúsítani. Vagyis nem voltunk ott. Meg minden.- Mondta Niall.
- Ja! Akkor jó.

Várom már, hogy Zayn végre haza találjon! De azt mondta, hogy ma olyan...5-körül jön haza.

                                                              * Louis szemszöge*

Nagyon izgi ez a tárgyalás...De már kereken 3-óra van! *mosolygás* Ajhh...Még egy óra. Még egy teljes óra itt ebben a...Hagyjuk. Legalább nem vagyok egyedül. Itt van az a nyomi Izabell...Ajhh. Ráadásul egy öreg néni ( akit nem is ismerek) összenyomott.
                                                           
                                                                 *1 óra múlva*

Már csak párperc választ el az igazságtól. Szabad vagyok-e, vagy nem. Életem legfontosabb válaszát fogom most megkapni. Látom a bírónőn, hogy nem tudja mit fog mondani. Remélem nekem ad igazat! Kérem istenem!!!!!! És...Kimondta...A vér is megállt bennem. Azt hiszem nem tudok lélegezni. SZABAD VAGYOK!!!!!!!!!!!!!!!!!

- Istenem!!!!!!! SZABAD VAGYOK!!! PAMY SZABAD VAGYOOOOOK!!!!!!!!!!!!!!!-Mondtam nagyon boldogan.
- Igeeeen! *nagyon boldog arc* *nyakamba ugrik*
- Tehát mehetünk végre haza?
- Mehetünk! Sőt menjünk is! Nem akarok tovább itt lenni.
- Én se. Főleg úgy, hogy SZABAD VAGYOK!!
- *nevetés*

                                                              * Emily szemszöge*

Zayn-el éppen hazafelé tartunk. *mosolygás* Rengeteget beszélgetünk, ééés hát...Elhívott randira. Én nem tudom, hogy most mit mondjak mert...Nekem más tetszik. Arthur. Másba nem is tudnék szerelmes lenni. Tehát ha most Zayn-el járnék, akkor egy idő után rájönne, hogy nem szeretem, és az neki fájna. Nem akarom megbántani. Egy kicsit sem. Mondjam neki, hogy csak barátok lehetünk? De akkor mit fog szólni? Ki fog akadni. Mindegy egy kicsit elhúzom a dolgot. Remélem hamar elfelejti.

- Emily?- Szólt hozzám Zayn.
- Igen?- Válaszoltam.
- Akkor mit mondasz a randira?
- Öm...Mikor lesz?
- Holnap? Este?
- Úúú nekem az nem jó!
- Ó! Akkor majd kitaláljuk, hogy mikor jó.
- Jaa...*mosolygás*

Remélem nem vette ki a nézésemből, hogy nem akarom ezt a randit. Mert akkor...Megbántom. És azt nem szeretném. De már otthon vagyunk. Amikor beértünk az ajtón, mindenki Zayn nyakába ugrott. " Sziaaa! Hogy vagy? Hogy van a lábad?".

                                                            * Zayn szemszöge*

Mindenki örült nekem,de leginkább Liam. Huhh. Örülök, hogy haza értem. Leeyum-nak elmondtam az Emily-s dolgot, hogy elakarom hívni randira. Ő azt mondta ( vagyis Leeyum), hogy tegyem meg.

- De én már elhívtam!-Mondtam Liam-nek.
- És? Mit mondott?- Kérdezte érdeklődve.
- Azt, hogy holnap nem jó neki.
- Az jó válasz. *nevetés*
- Hhahaha. Remélem nincsen senkije.
- Biztos, hogy nincsen senkije. De az lehet, hogy másba szerelmes.
- Például?
- Nem tudom. Sok helyes pasi van a világon, nem csak te. *nevetés*
- Mondjuk ez igaz. *gondolkodva elmegy*
- Hé?! Hova mész? Mi lesz a filmmel? Ne. Hagyj. Itt. Egyedül.

Meg kell kérdeznem, hogy mi a helyzet a pasikkal nála. Vagyis, hogy más tetszik-e neki.

- Emily ? - Kérdeztem.
- Igen?- Válaszolt.
- Kérdeznék valamit. De őszintén válaszolj!
- Oké. Mondjad. Hallgatlak.
- Valaki más tetszik? Vagy én nem tetszek?
- Dehogy is! Tetszel! Meg minden..
- Látom rajtad, hogy más tetszik!
- *néz mint a moziban* *megcsörren a telefon* Bocsi, ezt felkel vennem ! Fontos!
- De!...

Most már teljesen biztos vagyok abban, hogy nem tetszem neki. Biztos a pasija hívta. Hm...Ha tetszenék neki, akkor már régen beleegyezett volna abba, hogy ma elmenjünk moziba vagy ilyesmi. Hajjj...Miért nem mondja meg?!

                                                            * Emily szemszöge*

Éppen hívott Arthur, én pedig zavarba jöttem. Ez a beszélgetés...Uhh... Most mit csináljak? Arthur ide akar jönni! Én ezt szeretném, csak Zayn nem örülne neki. Na de kit érdekel?!!! Végül is ez az én életem! Vagy nem?! Szóval ezt beszéltük Arthur-ral:

- Szia! *mosolygás* Arthur vagyok. Te vagy az Emily?- Kérdezte Arthur.
- Szia! Izéé...Igen én vagyok az! Hogy vagy?- Kérdeztem zavarodottan.
- Köszi, jól megvagyok. Azért hívtalak, mert szeretnék veled találkozni. És ma pont arra megyek ahol te laksz. És gondoltam, hogy bemegyek hozzád. Na?
- Óóóóó az pompás lenne! És mikor indulsz?
- Már elindultam. *nevetés*
- Jaaa akkor jó!
- Két barátoddal jövök éppen. Pamelával, és Louis-sal.
- Komolyan?! Azt meg, hogy?
- Úgy, hogy éppen össze futottam velük, és elkezdünk beszélgetni. És megtudtam, hogy te velük laksz. Hát így.
- Oh. Az sem rossz. *mosolygás*
- Na de én most leteszem.
- Oké! Várlak! Szia! *nevetés*
- Szia! *mosolygás*

Úristen...Idee jön! Ideeeee jön!!! Ááááá! Várom meg nem is... Zayn miatt. *mosolygás* Félek egy kicsit...

                                                                  * Arthur szemszöge*

Louis, és Pamela...Hát ők aztán nagyon jó fejek. Viccesek. De megláttam azt a madarat...És elestem a nevetéstől. Nagyon bírom őket! De remélem, hogy Emily nem akar tőlem semmit. Mármint "szerelmet". Én nem vagyok...Szóval nem vagyok belé szerelmes. Most éppen senkibe nem vagyok szerelmes. Sosem voltam a párkapcsolatok hívője. Ez most eléggé beképzelt lesz, de...Páran már harcoltak értem. *nevetés* De tényleg! Alig bírtam azt a 3 libát lekaparni magamról. *nevetés*

                                                                       * A házban*

- Hali! Megérkeztünk!- Mondta Pamela.
- Heló!- Köszöntek vissza a többiek.
- Na mi volt? A tárgyaláson? És te ki vagy? Hogy hívnak?- Kérdezte Jennifer.
- Szabad vagyook!!!!! És őt pedig hadd mutassam be: Ő itt Arthur, egy új barátunk, és Emily-t keresi. -Mondta Louis
- Deeeee jóóóóóóóó! És annak is örülök, hogy megismerhetlek Arthur!- Mondta Niall.
- Én is örülök a találkozásnak srácok!- Mondtam félénken.
- Arthur?- Kérdezte meglepődve Emily.
- ARTHUR??!!- Kérdezte irigyen Zayn.
- * Emily odaszalad Arthur-hoz, és megcsókolja*
http://25.media.tumblr.com/839edf46fb7061af76f9eb81a3a56b80/tumblr_mj5yjnvyzq1s21bmro1_500.gif
- * Arthur style meglepődött arc* Öm...
- * Zayn elmegy*
- Hogy vagy?- Kérdezte Emily Arthurt, aki azt se tudta, hogy hol van.
- Kösz jól. Izéé.
- Mi a baj? Talán elvitte a macska a nyelved?
- Nem.
- Nem vagy még mindig szerelmes...Igaz?
- *nem törődik a kérdéssel*
- IGAZ?! Válaszolj már!
- Igaz...De Emily ezt már megbeszéltük!
- Jó oké...*elmegy*

Hogy mi is lesz Emily-vel, Zayn-el, és Arthurral? A következő részben megtudjátok! Köszönöm, hogy itt jártatok!











6 megjegyzés:

  1. Emily ezt jól megcsinálta! XD
    Nagyon ügyi vagy!Imádom! :) Hamar a kövit! :) <3

    VálaszTörlés
  2. Emily....Ájj jobban járna Zayn-el :D :) És Louis szabaaaad :) :D Éljeeen!! :) :D Várom a következőt!! Nagyon jó lett!!! Mint mindig! Nem tudsz hibázniii xD :) Puszii..:)

    VálaszTörlés
  3. Siess nagyon jó! :) puszíííí

    VálaszTörlés