2013. június 3., hétfő

3. rész- Pizsi party!! Vagy mégsem?

                                                         * Pamela szemszöge*

A többiek nem is hitték el, hogy Louis és én...Mondhatjuk úgy, hogy járunk. Jöttek a kérdések amikre nem nagyon tudtam válaszolni.

- Akkor ti most?- Kérdezte Zayn furcsállva.
- Háát ömm...- Válaszolt Louis elgondolkodva.
- Igen.- Feleltem bizonytalan hangon.
- Úúú de jóóó!!! Akkor buli vaan!- Mondta Amy feldobottan.
- Amy hogy vagy? - Kérdezte Niall.
- * Amy féle nevető görcs* Jóhohhól!!
- * Niall átöleli* Nyugszik a beteg, nyugszik!
- Uram isten...Ti nem vagytok normálisak.- Mondta Liam vicces hangon.
- Tudjuk!! * nevetés*- Mondta Amy.

                                                               * Niall szemszöge*

Amikor Amyt átöleltem, nem viccből tettem. Mert már nagyon rég óta tetszik. Mondtam már a fiúknak is, de olyan mintha a falnak beszélnék. Na jóó! Ha Zayn-el beszélgetek, akkor ő meg ért. Meg Liam is. De Louis és Harry...*mosolygás* Nem tudom hogy mitévő legyek. Mondjam meg neki? De akkor megöl?! Vagy mi? Ó de kis butus vagyok. Hogy ölne már meg? Amy nem olyan. Mit is gondoltam. * elszégyellt arc* Szörnyű ember vagyok. Lepadlóztam. Ha rágondolok, ránézek, hozzám ér, vagy csak a tudat hogy tudja hogy élek...Nagyon szerelmes vagyok. Nem tudom hogy mondjam meg neki.

                                                               * Amy szemszöge*

NIALL MEGÖLELT! Uram isten... Hozzám ért! Ez már haladás a javából. * mosolygás* Lehet hogy tetszem neki. Vagy nem? És? Ha...Nem tetszem neki? De láttam! Láttam az arcán hogy kedvel! Vagy rosszul hittem. Én így nem tudok élni!!!! Meg kell mondanom neki, hogy mit érzek iránta!! De mikor...

                                                         * Jennifer szemszöge*

Nem rég jöttem haza GÖRÖBŐŐL és azt kell, hogy halljam mindkét barátnőm szerelemes, csak én nem. Ez hogy van? Teljesen oda vannak, meg vissza. Hátth most nem? Nem is lehet velük normálisan beszélni.http://data.whicdn.com/images/60532185/large.gif   Csak állandóan azt hallom hogy jaaaj Louis milyen drágaa, meg hogy Niall milyen cukiii. Nem is igaz. Együl Harry a legnormálisabb komolyan mondom. Ő sosem nyavalyog. -_- :3

                                                              * Pamela szemszöge*

A fiúkkal annyira jól éreztük magunkat, hogy megszerveztünk egy ottalvós bulit. Biztos jó leesz!! Hehh *mosolygás* Leküldtem Jennit üdítőért és rágcsálni valóért. Szegéény.

- Jenni!?- Kérdeztem nyávogós hangon.
- Igeen'?- Válaszolt szintén nyávogós hangon.
- Lemennél a boltba, és hoznál üdítőt, és rágcsát?
- NEM!
- Léccike!
- NEM!
- *szemöldök felhúzás* Nem?
- NEM! Bleeeeeee!
- HARRY! Gyere egy kicsit légyszíves! 
- Ne!! Ne csak ne Harryt!!!!!!!!!!!
- Miért? Ne tán-tán belezúgtál?
-Neem csak...
- Igen lányok? - Kérdezte Harry.
- Semmi semmi semmi!!!!
- Fogd meg Jennit és vidd le a boltba!
- Mi vagyok én? Cipelő?
- Hát én..* Jenni féle piros arc*
- Na jó! Gyere Jenni! * felkap*
- Áááááá neee neee!!


                                                           * Jennifer szemszöge*

Amikor Harry azt mondta hogy na jó gyere...Akkor én nem gondoltam hogy felkap, és elvisz a hátán. Egészen a sarki boltig. Jó volt az út.http://data.whicdn.com/images/59616123/large.gif Állandóan nevetett. *nevetés* De most komolyan!

- Hogy-hogy ilyen jó kedved van?- Kérdeztem kíváncsian.
- Hát mert...Nem is tudom.- Válaszolt kedves, meggyőző hangon.
- Akkor jó. Szereted a macskákat?
- HOGYNE SZERETNÉM?! Imáádom őőket!!
- Én is!!!! Melyik a kedvenc fajtád?
- A núbiai macska. * önfeledt nevetés*
- Na most komolyaan!
- De tényleg!!!! *nevetés*
- Jóvanna' elhiszem.
-Akkor jó! * mosolygás* Nem csalódtam benned.
- Ohh. *mosolygás*

                                                    * Harry szemszöge*

Nagyon jól jött, hogy Pamela engem hívott Jennihez. Be kell, hogy valljam...IMÁDOM JENNIFERT!! Bárcsak lennék olyan őrült, és megmondanám neki. De nem merem. Állandóan az jár a fejemben hogy: Uram isten. Mi lesz ha ő nem viszonyozza az érzéseimet? Meghalok...Végül is nem haltam meg. Mert már a boltban vagyunk.

- Áh nézd Harry!- Szólt hozzám kedves, izgatott hangon.
- Igen? * odanézek* Ááááá! Az egy cica jelmez?
- Igen. *mosolygás*
- Hogy kiszúrtad! 
- Hát igen. Aki tud, az tud.
- Heheeee hát igen. Figyelj Jenni...Lenne itt valami amit közölni szeretnék veled.
- Hmm?
- Nagyon de nagyon...Ömm.
- Igen Harry?
- Bejössz nekem mint Zayn-nek a tükör.
- Ezt most vegyem egy bóknak? 
- Nem. Ezt most inkább udvarlásnak vedd.
- Ahaa! Tetszem neked?
- * nagyon piros arc* Igennn.
- És mióta?
- Nem tudtad, hogy aki kíváncsi hamar megöregszik?
- Naa léccii! Válaszolj!
- Huhh. Mióta megláttalak. Azóta beléd vagyok zúgva.
- * szerelmes arc* Hát nekem is...
- Hmm??
- Tetszel.
- Akkor most mi legyen?
- Hogy érted Harry?
- Hát tudod. Pamela és Louis is járnak. És mi is járhatnánk. * akadozó hang* 
- Annyira aranyos vagy meg minden de... Nekem ez még korai.
- Oh. Értem. *bánatos arc*
- * szomorú arc* Nem haragszol?
- Nem. *mosolygás* De azért még jó barátok lehetünk?
- Persze! Átölelés, puszi, kézfogás megengedett. *nevetés*
- Már megnyugodtam!
Uhh. MEGENGEDTE HOGY BARÁTOK LEGYÜNK!!!! És még puszit is adhatok neki!! Ez egy fantasztikus nap. http://data.whicdn.com/images/54907390/tumblr_mjgnllUAdy1s7uyh0o1_500_large.gif
És még ölelést is!! És KÉZFOGÁST IS!!! Ezt ha elmondom a többieknek. Vagyis a fiúknak. * álmodozás*

                                                                *Pamela szemszöge*

Amikor Harry és Jennifer megérkezett a boltból, Harry arca nem is tudom... Olyan volt mint aki most ébredt fel az álomvilágból. Lehet hogy elaludt a boltban? *nevetés* Áhh nem hiszem. Jenni elkapta volna. Vagy nem? Mindenesetre a fiúk átmentek a cuccaikért, és kezdődhetett a "buli".

                                                                  * Niall szemszöge*

Amikor haza értünk a ruháinkért, rögtön elmondtam a fiúknak, hogy mit is érzek. Ezek fiú dolgok. *mosolygás*

- Fiúk szeretnék mondani valamit!- Mondtam izgatottan.
- Mondjad husi. *nevetés*- Mondta Liam viccelődve.
- IMÁDOM AMYT ÉS BELE VAGYOK ZÚGVA.
- Hogy tetszik mondani?- Kérdezte Zayn viccelődve.
- IMÁÁÁDOM AAAAAMYYYT!!
- Oké husika! Én meg Pamelát!! Áááá!- Mondta Louis nevetve.
- De ha már itt tartunk, lenne nekem is valami.- Mondta Harry.
- Haver! Meghallgatunk!- Mondta Louis, és rákacsintott barátjára.
- Azt mondta Jenni, hogy nem járunk, de megfoghatom a kezét, megölelhetem, és még puszit is adhatok.
- Ezt mondta neked Jenni?- Kérdezte Zayn furcsállva.
- Ahaaa!- Mondta Harry.
- Uhh. Fogadjunk hogy nem jössz össze vele!- Mondta Liam a kis egyéni "fogadós" hangjával.
- Rendben. Benne vagyok.- Válaszolt Harry magabiztosan.
- Na jó megyünk a lányokhoz. 1,2!!- Parancsoltam a fiúknak.

                                                    * Pamela szemszöge*

Most hogy átjönnek a fiúk, végre nem kell azon aggódnom hogy zaklatni fog Adam. Louis biztosan megvédene. *mosolygás* De van egy kis bökkenő. Az apukám. Ő nem olyan hogy mindent megenged. Sőt... Szinte semmit. De hát ne hogy már ő mondja meg hogy mit csináljon a 20 éves lánya!! Ha tudná hogy most itt aludnak a fiúk, tutira megölne. NEM ENGEM! HANEM A FIÚKAT!! Azt pedig nem szeretném. Remélem nem most jut eszébe hogy meg látogat. Huhhh... Az nagyon ciki lenne. Na de ne abból álljon már az este hogy aggódom! Már ki is találtuk hogy mi lesz a program. Házi mozizunk, pop-cornt eszünk, kólát iszunk, párna csatázunk, és ami még az eszünkbe jut.

- Milyen filmet nézzünk meg?- Kérdezte Liam.
- ÚÚÚ!ÚÚ! Én tudok egy jót!- Válaszolt Zayn.
- Na már megint jön az a nyálas sorozat...- Mondta Louis viccelődve.
- NEM! Ettől tutira be fogsz kaksizni! Azt garantálom. És a film címe: Paranormal Activiti!- Mondta Zayn.
- Neeeeee!!! Csak azt nee!- Mondta Niall félős hangon.
- Deee deee! Kell egy kis horror!- Válaszolt Harry, aki egyáltalán nem volt be kaksizva.
- Nekem aztán nyolc. Lányok? Szerintetek?- Kérdezte bátor hangon Amy.
- Nekem jó.- Feleltem Amy kérdésére.
- * megszokott Jennifer arc* Igen.

                                                      * Liam szemszöge*

Ezt most már komolyan mondom nem hiszem el!!!! MINDIG HORRORT KELL NÉZNÜNK!!!!! Minek?
Még jó hogy nem éttermes filmeket rak be. SPOON, SPOON, SPOON!!!! Áááááááááááááá....

                                                      * Amy szemszöge*

                                                        * filmnézés közben*

Niall mellett ültem, és éreztem hogy egyre közelebb, és közelebb jön. Sőt. Látszott rajta, hogy mindjárt felsikít. Olyan édes volt! Úgy nézte a filmet minta rémeket látott volna. http://data.whicdn.com/images/63328270/large.gif
Úgy gondoltam, hogyha közelebb ülök hozzá megnyugszik. Így hát közelebb ültem. Nagyon zavarba esett. De egy idő után, már nem tűnt fel neki.

                                                      *Pamela szemszöge*

Olyan jó volt a baráti filmnézés! Utána párna csatáztunk is! Zaynt és Liamet jól a földbe döngöltük. Harry meg leesett az ágyról. Nagyon jól éreztük magunkat. Egészen addig amíg meg nem jelent Josh, az apám. AKKORA ÉGÉST MÉG SOHA NEM LÁTTAM!! 

- Lányom te mit csinálsz?- Kérdezte idegesen Josh.
- Hát... Itt alszik pár barátom.
- Kik ezek?!
- Apa! Nem tök mindegy? A barátaim.
- Nem tök mindegy! * Louisra néz* Te ki a franc vagy?
- Én.. Izéé. Louisnak hívnak. - Válaszolt Louis remegő hangon.
- Aha és ti? * többiekre néz*
- Izé mi csak...- Válaszoltak egyszerre.
- TAKARODÓ!
- * Louis megpuszil* Sziasztok!
- Sziasztok!- Többiek szomorúan elköszöntek.

Ha már egy hónapban egyszer nem lát legalább avval tisztelne meg hogy nem küldi el a barátaimat. Szánalmas...Most mit mondjak a fiúknak?

Hát a kövi részben ez is kiderül. :) 



4 megjegyzés:

  1. Ittttt???? *O* :D :""D Rosszkislány! :D Niall milyen édees! Az a gif...istenem! :D Nagyon jól írsz bazdmeg!! (bocsi,csak ki kell engednem) xD
    Hamar a kövit!! :D <3333 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úúúúú kösziii!! <33 :D :) Boo Bear vaagy nagyoon!!

      Törlés
  2. Hát ez egyszerűen elképesztőőőő *.* annyira lennék Amy helyében :$ IMÁDOM A BLOGOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ha kell humoros. komoly. és érzelmes :$ egyszerűen TÖKÉLETES :$$ nagyon nagyon várom a köviit:$ puszii*-* xxBarby

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyooon szépen köszönöm Barbi !! :)) :3 Örülök hogy tetszik *-*

      Törlés