2013. május 29., szerda

2.rész- Vidd innen azt a halat!

                                                             * Pamela szemszöge*

Már meg is beszéltük a fiúkkal az esti programot. Annyira örülök! Úgy várom már! Csak sajnos valamit enni is kell. Vagy is ez által főzni, és sütni is kell. Én nem szeretek sütni! Főzni pedig végkép nem!! Állandóan csak figyelni kell rá, ( mármint az ételre) ott kell maradni a közelébe, hozzá kell nyúlni a pipihez. ÉS A HALHOZ!!! * blee arc*  ÉS MINDEN EGYÉB HÚSHOZ!!! Kivéve ha sütit csinálunk. Mert ahhoz, nem kell hús...

- Amy?- Kérdeztem lehangolt hangon.
- Yes?- Válaszolt viccesen.
- Van itthon hal?
- Ömmm..* gondolkozós Amy arc* Azt hiszem nincsen.
- El mész venni?
- NEM! ÉN A HALHOZ TUTIRA NEM NYÚLOK!
- ÉN SEM!
- Akkor döntsük el.
- Hmm?
- Aki elsőnek ér a ...
- A HŰTŐHÖZ! * gyorsan elfut*
- AMY!!!!!!! * nevetés* Ne máár!
- * a hűtőt megérinti* Veni. Vidi. Vici.
- Hmmmmmmm?????
- Jöttem. Láttam. Győztem. * nevetés*
- Ohh..Értem... Tehát én megyek halat venni?
- * nagyon vicces arc* Meg tennéd?
- Áhh persze!
- Köszönöm!! * megölel*

Tehát...Rám hárult a sor, és halat kell vennem. Mert ez a kis bolondos lady, nem képes megfogni egy szerencsétlen halat. Nem is tudom hogy mit csináljak. Hogy fogjam meg? Hogy fizessek? Ja... Azt tudok. Sétáltam, sétáltam, és sétáltam DE! Egyszer csak meg pillantottam egy bácsit, amint épp egy halat visz ki egy üzletből. Ami tőlem körülbelül, 1 méterre volt. * nevetés* Így hát minden erőmet és bátorságomat össze szedve, bementem. Amikor beértem azt hittem hogy elájulok. Minden hal úgy nézett rám, mintha meg akarnának ölni. Pedig nem. Amy már telefonált is, hogy hova a csudába tűntem.

- Pamela! Megevett már a hal?
- Hahahahahaha..* nevetés* NEM!
- Hol vagy?
- Nem sokára otthon.
- Oké na puszi!
- Pusszaaa!

                                                            * Amy szemszöge*

Istenem PAMELA BLUE! Hol vagy mááár? Már készen van az asztal, mindent kitakarítottam, már csak a hal kéne! Te mindig csak bénázni tudsz. Nem igaz hogy nem tudsz megfogni egy halat!! ÉHES VAGYOK!! SZOMJAS VAGYOK! FÁRADT VAGYOK! FÁZOM! Na jó ez nem igaz. * mosolygás*
                                   * idő közben megcsörrent a telefonom*

- Halló?- Kérdeztem furcsa hangon.
- Hellóókaa!- Válaszolt egy női hang.
- Ki keres?
- Nem ismersz meeeg??
- Hát...Nem.
- Éééééén vagyok az !! JENNIFER! * nevetés*
- JENNIFER? Te vagy az?
- Igeeen!! Én vagyok az!
- Uhhh de jó hallani a hangodaat!
- A tiédet is!
- Mikor jössz?
- Pont ez ügyben telefonálok.
- Hmm?
- Ma jövök estére! * nagy sikítás*
- DE JÓ!! Akkor találkozol 5 fiú vendégünkkel! * mosolygás*
- Haa? Van pasitok?
- Dehogy is! Csak ... Hosszú történet! Majd elmesélem.
- Oké *mosolygás*
- Pusszaaa várunk estére!
- Pusziiii okéé!

Nagyon meglepődtem amikor megláttam, hogy Jennifer hív. Azt hittem hogy még marad 1 hetet. De nem. Na mindegy. Legalább bemutatjuk neki Niallt, Zaynt, Louist, Harryt, és Liamet. Biztos jól el lesznek. Vagy nem?
Áhh. Jenni nem olyan hogy rögtön mindent el ront. Úgy várom már!

                                                                        *Pamela szemszöge*

Szerintem nem vagyok normális. Itt dekkolok a buszmegállóban, egy hallal a kezemben. És azt hitték az emberek, hogy hajléktalan vagyok mert még pénzt is kaptam. * nevetés* De most komolyan. Kemény 20 forintot. * Buszon* A hal kezdett bebüdösödni. Ezt nem hiszem el...Egy lány pedig, állandóan engem bámult. Inkább úgy gondoltam hogy vigasznak, felhívom Amyt.

- Szia Amy! Én vagyok az Pamela.
- Véégree hogy hívsz!!! Hol vagy?
- * nevetés*
- Hmm?
- A buszon * nevetés*
- És ez miért annyira vicces drága barátnőm?
- Mert azt hiszik, hogy hajléktalan vagyok.
- Ez komoly? * nevetés*
- Kaptam pénzt is. * nevetés*
- *önfeledt nevetés* Na jóó! Siess! Pussz!
- Pusssz * nevetés* !

                                                             * 10 perc múlva*

Megérkeztem!! Amyt még soha, de soha nem láttam ilyen boldognak! Mondjuk az illatom nem volt olyan illatos. Elmentem és lezuhanyoztam.

                                                        * Amy szemszöge*

Jaaj bolondos barátnőm...* nevetés* Te se vagy 100-as. Amíg Pamy zuhanyozik, én addig meg csinálom a halat. Na jóó! Bevallom. Nem merem megfogni, de viszont meg bírom sütni. Hehh. Ez eléggé furcsa. De az volt a legfurcsább hogy hallottam Pamyt énekelni miközben fürdik. Csodás. De ebben a hang élmény a legjobb. Csak annyit hallasz hogy valami nyikorog. * nevetés* Na jó! Neki kéne állnom a halnak, mert sosem leszek kész.  * halat elővesz* FÚÚÚÚÚÚJ... EZ A HAL BÜDÖS!!!

- PAMELA!!!!- Szóltam idegesen barátnőmhöz.
- * fürdőszobából kiszól* Igeeen?
- Ez a hal romlott!!
- Hogy lenne már romlott?
- BÜDÖS!
- Jaa igen. Azt én is éreztem út közben.
- Akkor miért nem vettél másikat?
- Őőőő...Nem tudom. * mosolygás*
- Hjajaaajjjj...
- Bocsiiiii * nevetés*
- Rád nem tudok haragudni *mosolygás*

Pamela lefürdött, és gyorsan kiválasztottuk a ruhákat. Szerintem jó döntést hoztam:

Pamela ruhája:

Szerintem jók vagyunk. * mosolygás* Biztos jól oda vágjuk majd magunkat.

                                                        *Pamela szemszöge*

Megcsináltuk a kajákat és egyszer csak *BING*. Csöngettek. MEG JÖTTEK A FIÚK!!! ÁÁÁÁ!!!!

- Pamela kinyitod?- Szólt Amy aki már nagyon izgult.
- AHAAA!! * izgult hang*

Oda rohantam az ajtóhoz, és remegve megragadtam a kilincset. Nagyon  izgultam, hiszen ők a ONE DIRECTION!!! Ahogy kinyílt az ajtó, rögtön Louis szemébe néztem, és még jobban elkezdett dobogni a szívem. Louis egyszerűen elvarázsolt. Nem is tudom hogy miért. Egy percen keresztül csak bámultam őket. Nagyon kellemetlen volt amikor, oda jött Amy és hozzám szólt. * mosolygás*

- Pamelaa * mosolygás* Beengednéd őket?
- * felébred az álomvilágból * Jaa bocsii...Ez nagyon ciki volt...
- Ugyan dehogy is! * mosolygás*- Mondta Louis.
- * pirosodás*
- Na de gyertek be fiúk!- Szólt Amy.

Uhh...Nagyon ciki volt...De amikor bejöttek és leültek rögtön jobb lett a hangulat.

                                                      * Amy szemszöge*

Pamela nagyon de nagyon megriadt Louistól. Áhhh * mosolygás* Szerelmes. Na jó be kell hogy valljam nekem meg Niall tetszik. NAGYON. * pirulós arc* Niall mellé ültem le. Niall-nek vittem vizet. Niall-nek adtam kaját. NIALL HORAN! * szerelmes arc* Amikor a fiúk nem figyeltek elhívtam Pamelát, és beszéltünk erről az egészről.

- Pamela! Mi volt a baj amikor beengedted a fiúkat? - Kérdeztem aggódva.
- Nagyon bele vagyok zúgva Louisba, és hát...
- Hmm?
- Lefagytam amikor belenéztem a szemébe.
- Ahamm. Szóval ez gond.
- Igen * mosolygás*
- * megölel* Most már jobb?
- Igen *mosolygás*

                                                     * Louis szemszöge*

Amikor leléptek a csajok, nem is tudtam hogy mi történt. De már sejtem. Pamy belém zúgott. Hát...Nekem is tetszik, az egyszer már biztos. A fiúkkal addig beszélgettünk, és egyszer csak csöngettek. Nem tudtam hogy most nyissak-e ajtót vagy ne?! Zayn oda totyogott az ajtóhoz és kinyitotta.

- * Zayn meglátja hogy egy idegen lány áll előtte* Szia! Hát te? Amy-ékhez jöttél?
- Szia! *mosolygás* Amy, és Pamy a legjobb barátnőim, és itt lakom. Jennifernek hívnak.
- Akkor gyere nyugodtan! *nevetés*
- Köszii! *mosolygás*

                                                   * Pamela szemszöge*

Ki mentünk a szobából, és megláttuk JENNIFERT!! Úgy örültünk neki, hogy rögtön a nyakába ugrottunk. Úgy láttam, hogy már a fiúk is össze barátkoztak vele. Úgy hogy gond egy szál se. Elbeszélgettünk, és jöhetett a kajaa!! Ami nem hal volt. Nem tudom hogy honnan, de Jenni kiszúrta a romlott halat és kitalálta hogy meg viccel minket. Úgy érzem..Érzem hogy valamit ki tervelt.

                                                   * Jennifer szemszöge*

Megláttam azt a halat. És muszáj volt valamit csinálnom vele. Így hát megfogtam, és a lányok hajába dobtam. Jó nagy buli lett miatta. *mosolygás*

- JENNI TE NORMÁLIS VAGY??!!- Kérdeztük megszeppenve a kis móka zsáktól.
- Bocsiiii!!

A többiek csak nevettek, és nevettek. Hááhh Jenni vissza tért!

                                                  * Pamela szemszöge*

Louis állandóan mellettem volt. Nagyon feszült lettem. Egyre közelebb és közelebb jött. Félre húzott beszélgetni, amíg a többiek csatáznak. Elmondta hogy nagyon tetszem neki és...MEGCSÓKOLT! A többiek ezt észre vették és ledöbbentek. Pozitív irányba.

- De. Te?!- Kérdezte Liam.
- És ti most mi?!!- Kérdezte megszeppenve Jenni.

A következő részben leírom, hogy mi lesz Jennivel és a többiekkel. Köszönöm hogy itt jártatok! Mára ennyi elég volt, mert már fáj a kezem. :)

5 megjegyzés:

  1. HIhii!!
    És ti most mi?! xDDD Ez odabaszottt xDD (bocsi):D
    Naogyn király lett!Így tovább Rékucom! ;) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziii :) <3 hááh az ötlet csak úgy dölt belőlem XD

      Törlés
  2. Sziaa Réka :) ez a rész nagyon vicces és izgalmas lett :D már várom a következő részt *.* pusziii:3 xxBarby

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszett! :) Hozom nem sokára a kövi részt, csak most a suliban próbák, énekkaros cuccok folynak :D Nem sokára hozom!<3

      Törlés
  3. Nagyon jóóóó :DDDD Még hamar :D

    VálaszTörlés