2013. május 28., kedd

1. rész- Fiúk! Köszönjük!

                                                        * Pamela szemszöge*

Ma is egy ugyan olyan délután mint a többi. Mászkálás a csajokkal, és unatkozás. Holnap pedig munka. Várnak a könyvek. Ugyan is író vagyok. Vissza térve a mászkáláshoz, ebbe csak az a rossz, hogy Jennifer nincsen itt. Mert most éppen GÖRÖG ORSZÁGBAN NYARAL. XD Miért nem vitt minket is a kis gonosz? Biztos nagyon jó idő van náluk. Nálunk viszont nem.

- Amyyyy!!!! Szaladj gyorsaan! *nevetős arc*- Mondtam csurig ázva az esőtől.
- Na de nem tudok gyorsabban futni! * nevetés*- Válaszolt Amy aki aki úgy futott mint egy Ferrari.
- Ahaaa perszeee! Tudsz te ha akarsz!

Végül (végre) beértünk a stúdiómba ahol a filmjeim zenéjét, és a magyar hangját szoktuk meg gyártani. :) Nagyon vizesek lettünk. A ruhánk olyan volt, mint amikor beledobjuk egy kád vízbe és nem szedjük ki onnan. Na és? Most mi lesz? Hogy megyünk haza? Valamit tenni kellett. Fehérneműbe nem vetkőzhetünk le mert, ott van az a nem normális Adam. Olyan szerencsétlen egy majom hogy nem igaz. Egyszer már ki kezdett velem de többször nem akarom. Nem is értem. Mit keres még itt? Miért nem dobtam ki? Mármint a munka helyről. Na de szerencsére még nem találkoztunk. Remélem nem is fogunk a mai napon. Kéne keresni valami ruhát...

- Pamela? - Kérdezte vicces hangon Amy.
- Igen?
- Nem kéne keresni valami ruhát?
- Mondták már hogy jó ötleteid vannak?
- Nem. * mosolygás*
- Akkor most mondom. *mosolygás* Pillanat hozok valami ruhát.
- Oké!

                                                        * Amy szemszöge*

Amíg Pamela ruhát keresett, én addig levetkőztem, mert csurom víz volt a ruhám. Magányosan vártam a barátnőmet és egyben félve is. Hogy miért is féltem? Nem az a kérdés hogy miért,  hanem hogy kitől. Adam-től. Annyira parázok attól a pasitól. Amióta megtudtam hogy Pamelát megverte azóta kerülöm. Utálom azt ha egy fiú megüt egy lányt. Sőt...Még rendőrségi ügy is lett belőle. Én vittem be a kórházba Pamyt. Szegény nagyon ki volt. Előzetes letartóztatásban ült a nyomoronc Adamka. Ne haragudjatok hogy így mondtam, de nem tudom máshogy. * meglátja Adam-et* Uram isten!? Itt van ez a majom! Most mit csináljak? Fussak vagy mi?

- Te,te mit keresel itt? * ijedt, meglepődött arc*- Kérdezte remegő hangon Adamtól.
- Cica-mica. Én csak itt dolgozom.- Beképzelt hangon válaszolt.
- NE NÉZZ IDE! MENJ INNEN! TAKARODJ!
- Naaa?! Most mi van? Haragszol pötyi?
- Milyen pötyi te hülye?
- Hülye? Hogy hülye lennék? * közelebb megy*
- Menj a közelemből! * remegő hang*
- Mert mi lesz?
- * nem válaszol*
- Na mi van? Hmm? Elvitte a cica a nyelved? * megfogja a karját*
- Segítséég!! * hangos kiáltás*

Az a nem normál meg fogta a karomat, és egyre közelebb, és közelebb jött. Torkom szakadtából ordibáltam, de senki nem hallotta meg. Pamela gondolom a földszinten volt. Nem hallhatta. Adam addig szórakozott amíg, fejbe nem rúgtam. Hát igen. Mondhatom magamat erősnek is. Habár nem vagyok az a verekedős fajta. Nagy veszekedés és verekedés után, véééégree elájult. Gyorsan kiszaladtam a szobából és futottam amíg gyenge lábam bírta. Az emberek csak néztek a fejük után, hogy miért is rohangál egy lány egy szál melltartóban és egy bugyiban. Nem néztem senkire csak a hosszú piros szőnyegre amin menekültem. Egyszer csak azt veszem észre, hogy neki szaladok egy szőke hajú srácnak. Nagyon zavarba jöttem. Nem is tudtam hogy mi tévő legyek. Szaladjak el előle is? Maradjak ott? Netán ugorjak a nyakába? Láttam rajta hogy ő is elgondolkozott egy pillanatra. Ráadásul mögötte még négy fiú volt, akiknek majdnem kiesett a szemük úgy bámultak. Hurrá. De egyszer csak a szőke srác megszólított.

- Szia! Jól vagy? Minden rendben?- Kérdezte aggódó hangon.
- Szia! Nem, nem vagyok jól. * szomorú arc* * látja hogy véres a lába*
- Várj majd én segítek!
- Hogy hívnak?
- Óóóó de modortalan vagyok. Niall Horan-nek hívnak. Ők pedig * fiúkra mutat* Louis, Zayn, Liam, és Harry.
- Sziasztok fiúk! Engem Amy-nek hívnak és éppen a legjobb barátnőmet várom Pamelát.
- Mi történt?- Kérdezte Zayn.
- Bántott...
- Ki bántott? - Kérdezte Liam aggódóan.
                                           
                                 * Pamela épp akkor lép be és meglátja barátnőjét*

                                                * Pamela szemszöge*

Amikor megláttam Amyt rögtön tudtam hogy mi is történt. Az a mocsok volt az! Az a tuskó! Csak bántani tudja a nőket. De szeretni tutira nem. Nagyon fáj még mindig az, amit művelt velem. Egyszerűen nem megy ki a fejemből. Azt hittem hogy szeret. De mind végig csak hazudott. Kétszínű gyáva alak.

- URAM ISTEN?! AMY !!?? ADAM VOLT AZ! IGAZ?- Kérdeztem ijedten, remegve.
- Adam? - Kérdezte Louis.
- Igen Adam volt az. - Válaszolt Amy remegő hangon.
- * Pamela elkezd sírni* Úgy tudtam...
- * Louis átöleli* Nyugodj meg...
- Na de titeket hogy hívnak? - Kérdezte Pamela.
- * Louis rámutat a fiúkra* Ő Harry, Liam, Zayn, én Niall. Óó! És én pedig Louis.
- Hát örülök hogy megismerhetlek titeket. * mosolygás*
- Mis is örülünk a találkozásnak ! *mosolygás*- Mondta Liam.
- Na de skacok! Én nem állhatok így itt.- Mondta Amy.
- Hogy?- Kérdezte Harry kíváncsian, és vicces hangon.
- Hát...Fehérneműben. * mosolygás*
- Felőlem így maradhatsz.- Mondta Harry a megszokott csajozós hangjával.
- Hahaha. Na kérem szépen a ruhát Pamy.*nevetés*- Mondta Amy.

Miután Amy-nek sikerült felöltöznie elindultunk.A fiúk el kísértek minket haza. Ugyanis én, Amy, és Jennifer egy lakásban lakunk. Óóó! Hogy mi is lett Adam-el? Niall bement hozzá és jól agyon verte. Nem baj Niall! Úgy kell azt! Louis nagyon kedves. Nem is tudtam hogy ők éneklik majd, a filmem főcímdalát. De most hogy tudom, nagyon izgulok, és várom már hogy milyen lesz. Biztos jó. Amy-vel úgy döntöttünk, hogy meghívjuk a fiúkat egyik nap, egy vacsira. Hálánk jeléül. Már úgy is tudjuk a számukat meg az egyéb dolgokat.
Hogy milyen is volt/ lesz a vacsi? A következő részben meg tudjátok. :)


10 megjegyzés:

  1. Szia Réka :3 Nagyon tetszik a blog :3 Már várom a következő részt <3 Pusziii :3 xxBarby*.*

    VálaszTörlés
  2. Úhh kösziii Barbi!! :) *-* <3 Hozom nemsokára! :)

    VálaszTörlés
  3. Rééééka!!Megőrítesz!Niall de édes kis baba,husi :D ! xD Louis meg átváltott vígasztalóba! :D Pont itt hagytad abba?Szégyeld magad! (neeem) xDD Ngaoyn zsír lett,siess! :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziiii <3 :D Hát most mond meg ! Amúgy ez az első rész egy kicsit rövid lett. :D

      Törlés
  4. Ja azt kifelejtettem,hogy a Pamela eléggé retardált név,de mindegy! xDDDD A történet a lényeg,és a lényeg ami lényeg,hogy az NAGYON JÓÓ!!! :D

    VálaszTörlés