2013. június 24., hétfő

8. rész- Louis börtönben

                                                              * Pamela szemszöge*


Louis-sal megbeszéltük a programot. És én...Bele mentem. Nem tudom, hogy mi lesz. Nagyon félek, hogy a rendőrök megtalálnak minket. És mi lesz, ha lecsuknak? Na jóó! Inkább nem festem az ördögöt a falra. De nagyon félek!!

- Pamy! Meg van a tervem!- Szólt hozzám Louis lelkesen.
- Na mondjad! De ügye nem durva?! Annyira...- Válaszoltam félősen.
- De eléggé durva. Vigyázz! Megfognak enni a rendőrök! http://data.whicdn.com/images/65696114/large.gif
- Hhahaaha! *mosolygás*
- Szóval a terv: Amikor megy dolgozni a bárba, akkor meglessük, és drogot csempészünk a táskájába. Mivelhogy azt büntetik. És elviszik a rendőrök. Na?
- LOUIS! Ez nagyon durva! Én nagyon félek! Ezt nem !!!
- De másképpen, hogyan túrjuk el innen?!
- Küldjük el!
- Ahha..Igen...És szerinted el is megy?
- Biztosan!
- Ja. Oké. Jó próbálkozást!
- Köszi!

                                                                     * Louis szemszöge*

Nem értem, hogy mitől fél ennyire. Semmi baj nem lesz. Maximum lecsukják Izabellt. Nagyon remélem, hogy nem egyedül kell csinálnom. Vagy igen? Mert én megcsinálom. De előtte szólok Harry-nek hogy jó ötlet-e.

- Harry!- Szóltam hozzá.
- Igen?- Válaszolt.
- Becsempészek Izabell táskájába a munkahelyén drogot. Mit szólsz?
http://data.whicdn.com/images/65046690/large.gif Ömm...MI VAN?!!??!!! Lefognak csukni! Ne tedd!
- Dehogynem...Akkor is megteszem! Ezt a nőt én már nem bírom!
- Én sem...Miatta vesztünk össze Jennivel. Pamela mit szólt az ötlethez?
- Nem tetszett neki...Mert hogy: Jaaaaajj elfognak kapni a rendőrök! Meg stb lányos duma...
- Természetes, hogy nem tetszett neki! Ez hülye ötlet.
- Akkor most egyedül hajtom végre?
- Hát igen. Úgy látszik. Mert én az tuti, hogy nem segítek. Bocsi.
- Jó nem baj...
- És honnan szerzel drogot?
- Nem tökmindegy?
- Nem...Szóval halljam!
- Neeeem tuuudoooom!
- Okosan, okosan! Louis nagyon vigyázz!
- Jóól van na!!

A drogot nem mástól, mint Adam-től fogom hozni. Mástól nem tudok hozni. Fel is hívom.

- * kicsöng a telefon* Haló?- Mondta Adam.
- Helo. Én vagyok az Louis.
- Milyen Louis?
- Louis Tomlinson.
- Még mindig nem világos. Bocs.
- Pamela barátja.
- Óóóó barátom! Mit akarsz?
- Ne jó pofizz! Csak egy szívességet akarok kérni tőled.
- Hmm... Mondjad mit akarsz?
- Drogot.
http://data.whicdn.com/images/59149521/large.gif Minek kell az neked?
- Valakit börtönbe akarok juttatni.
. Na mi van? Meguntad Pamelát?
- Nem te idióta. Hanem egy zavaró tényezőt akarok börtönbe juttatni.
- Óhh. Értem. Hát most éppen nincsen, de holnapra lesz. Mikor jössz érte?
- Hát mikor menjek?
- Mondom. Nekem holnap jó!
- Akkor holnap megyek. Hányra?
- Hogy még véletlenül se vegyék észre, ezért gyere éjfélkor.
- 1-2 óra fele?
- Aha.
- Mennyibe fog ez kerülni nekem?
- *gondolkozik* Semennyibe.
- Hogy-hogy? *meglepődés*
- Ne kérdezgess! Inkább menjél aludni!
- Nincs is este...
- Tök mindegy. Heló!
- Hááj!

Na. Drog letudva. Remélem, hogy senki nem hallotta a beszélgetést. Mert akkor végem van. Szó szerint. Ha Pamela meghallotta volna, akkor tuti szakítana velem. És azt nagyon nem szeretném.

                                                              * Harry szemszöge*

Direkt kihallgattam Louis beszélgetését, és én ezt nem hagyom magamban. Adam-től kért DROGOT? Adam-től? Dro
got? Uram isten... Azt hittem, hogy nem gondolja komolyan ezt az egészet. De hát...Úgy látszik. Beszélnem kell Pamelával. De először ezt el kell újságolnom Jenni-nek.

- Jenni!- Szóltam feszült hangon.
- Igen?- Válaszolt Jenni.
- Tudtad, hogy Louis mire készül?
- Nem. Mire?
- Elmegy Izabell munkahelyére, és drogot csempészik a táskájába. Ezt azért teszi, mert büntetik az ilyet, és lefogják csukni Izabellt a rendőrök
-http://data.whicdn.com/images/40290927/tumblr_mbxr7aYniR1rj1epno3_500_large.gif Uram isten...
- Én is ezt mondtam!
- De ez nagyon veszélyes! Ne engedd neki! De ügye Pamy nincsen benne?
- Áh! Nem hiszem.
- De ő is tudja?
- A drogot nem tudja, hogy honnan szerzi, de a tervet tudja.
- És nem szólt semmit?
- Drága édes kiscicám! Honnan a fenéből tudjam?
- Jó mondjuk ez igaz.
- *mosolygás*
- Megyek el mondom Pamelának.
- Várj!
- Mi van? *flegma hang*
- Még nem békültél ki velem?
- Úgy látszom mint aki boldog?
- Hát...Nem.
- Akkor meg?
-http://data.whicdn.com/images/65468023/large.gif Semmi...

                                                           * Jennifer szemszöge*

Kimentem a konyhába, hogy beszéljek Pamy-val. De Amy volt ott. Nem bírtam ki, így hát neki mondtam el. Nagyon nem tetszett neki az ötlet. Nekem sem. Azt mondta, hogy: -Utálja az erőszakos dolgokat, mint például a drog, és ezt meg kell akadályoznunk. -De már mit tehetnénk? Hiszen este 11 óra van! Mondjuk az idő nem számít. Megyek, és elmondom Pamelának. Most már tényleg!

- Pamy?- Szólítottam feszülten.
- Igen?- Válaszolt.
- Ügye tudod Louis tervét?
- Igen...Sajnos.
- És mit szólsz a droghoz?
- Nagyon félek. De vajon kitől szerzi be?
- NEM MONDTA?
-Nem.
- Adam-től...
- ADAM-TŐL? *meglepődés*
- Igen. Jól hallottad.
- De ...Csalódtam benne. Pont Adam-től... Ráadásul drogot?
- Sajnos...
- Köszi az infót!
- Szívesen! *mosolygás* Próbáld meg leállítani!
- Rendben.

                                                        * Pamela szemszöge*

Ezt nem hiszem el...Most nagyon nagyot csalódtam Louis-ban. Inkább nem is szólok neki. De mondjuk...Na jó! Hagyom. Én már mondtam neki, hogy ne csinálja de egyszerűen nem hallgat rám. És mért pont Adam-től? Jól tudja, hogy rossz emlékeim vannak vele kapcsolatban. Pedig azt mondta, hogy mindentől megfog védeni, meg hogy soha semmi bajom nem eshet. Aha! A fenéket!

- Louis!- Szóltam hozzá idegesen.
- Igen?- Válaszolt nyugodt hangon.
- Nem mondtad nekem, hogy kitől szerzet a drogot...Na halljam csak!
- Ööööm...Láttam az aluljáróban egy fickót, ééés...Tőle.
- Adam aluljáróban lakik? Hmmm...Nem is tudtam.
- Milyen Adam?
- Tudod te, hogy milyen Adam! Akitől drogot fogsz szerezni! És az emlékeim ördöge...
- Az ex pasid?
- IGEN!
- *hoppá lebuktam arc*
- Louis! Ne tedd ezt!
- De muszáj lesz!
- Neeem! Nem muszáj! Sőt. Nem is kell ezt csinálni.
- De.
- Jó! Én feladom. Csinálj azt amit akarsz! Én csak védeni akartalak, és nem akartam rosszat.
- Aranyos vagy, hogy védesz. De már azt csinálok amit akarok! És én elküldöm ezt a nőt!!
- Nagyon akaratos vagy! De mondom. Csinálj azt amit akarsz! Én már nem védelek, és nem érdekel mit csinálsz.
- Kösz. http://data.whicdn.com/images/26963801/tumblr_m2n4x2zx0S1qcm0jmo2_500_large.gif

Akaratlan! Makacs! És most egyáltalán nem vicces...Féltem. De nagyon!

                                                            * Louis szemszöge*

Ideje lesz elindulnom, és átvenni a cuccost. Pamela pedig...Nagyon szeretem, meg minden csak...Túlságosan félt. Aminek én nagyon örülök. *mosolygás* De most fontos ügyem van! Így hát el is indulok.

                                                                  * Adam-nél*

-Heló!-Köszöntem "udvarias" hangon.
- Szia!- Köszönt vissza Adam.
- Na itt van a cuccos?
- Ja. Itt van. Várj egy pillanatot légyszíves! *lemegy a pincébe*
- Oké! De siess mert már el kéne indulnom Izabellához!
- *megjön egy marihuana-val a kezében* Itt van!
- Kösz. Biztosan nem kérsz érte semmit?
- Nem. Vigyed.
- Oké. Na én léptem. Helló!
- Pááá!

Nagyon megijedtem amikor a kezembe nyomta azt az izét. Még sohasem tartottam drogot a kezemben. És nem is fogok. De most muszáj. Meg kell tennem. Így hát el is indulok Izabell munkahelyére. Miközben mentem, csak azok jártak a fejemben, hogy mi lesz hogyha...Elkapnak a rendőrök. Na de ez nem fordulhat elő! Mert nem nálam van a drog, hanem Izabellnél. Szóval nem lesz semmi gond. Már ott is vagyok a helyszínen. Meg vettem a belépőt a bulira, és kezdődhet az akció! Belopóztam az öltözőjébe, és kivel találom szembe magam? Egy takarítónővel. Hááth perszee! Neki ilyenkor kell takarítania.

- Jó estét kívánok!- Köszöntem udvariasan.
- Jó estét fiatalember! - Köszönt vissza.
- Én csak a... A barátnőm ruháiért jöttem, hogy elvigyem.
- Rendben. És hogy hívják a lányt?
- Izabell.
- Rendben vigye csak!
- *nézi a takarítónőt*
- Óh én most megyek. Viszlát!
- Viszontlátásra!

Véégre megszabadultam a takarítónőtől. Már kezdtem félni, hogy ott marad. *nevetés* Közelebb mentem Izabell táskájához, és óvatosan beletettem a drogot. Huhh... Ezzel meg is vagyok. Már csak el kell mennem. Ami könnyű. Végre megszabadulunk ettől az idiótától. Háááh! GYŐZTÜNK!!!!

                                                            * Niall szemszöge*

Egész végig kint vártam a konyhában Lou-t. Szegény Pamela, pedig az egész estét végig sírta. Megőrült ez a gyerek. Eddig is tudtuk, hogy Louis hülye...Na de ennyire? Istenem... Ez begyogyózott. Liam is tudja mire készül. Éppen róla beszélgettünk. Legalább nem várom egyedül az este folyamán.

- És mikor ér vissza ez az idióta?- Kérdezte Liam.
- Nem tudom. Ha tudnám akkor nem várnám.- Válaszoltam feszülten.
- Én nem bánom, hogy kiakarja dobni ezt a nőt. Mert én sem bírom.
- Köztetek elmúlt a szerelem?
- Eddig sem volt. Csak a pénzemért szeretett.
- Ja. Igen. Várható volt.
- Igen. Csak most azt nem akarom, hogy Louis-nak baja legyen.
- Hát én sem akarom.
- * megjön Louis* Heló!
- Szia!- Mondtuk egyszerre.
- Sikerrel jártál?- Kérdeztem.
- Mint az állat! *nevetés*
- Na jó! Menj és vigasztald meg Pamy-t mert sír!- Mondta Liam.
- Ne már...Komolyan sír? *szomorú arc*
- IGEN MIVEL ÉRTED AGGÓDIK!- Mondta idegesen.

                                                               * Pamela szemszöge*

Hajnali 4-óra van. És én még mindig sírok Lou miatt. Nem tudok aludni. Habár úgy teszek mintha aludnék. Semmit nem ér. De egyszer csak hallottam, hogy nyitódik az ajtó. Rögtön tudtam, hogy ki az.

- Hahó! Kicsim! Én vagyok az. Louis.- Mondta Boo Bear suttogva.
- Szia...Nem kell suttognod mert nem alszom. Miattad....- Mondtam sírósan.
- De ne sírj! *letörli a könnyeket az arcomról* Itt vagyok! http://data.whicdn.com/images/65096956/large.gif
- Azt hittem, hogy...Már elkaptak.
- Miből gondoltad?
- *rámutat az órára* Hajnali 4 óra van!
- Kicsit késtem? *viccelődés*
- *mosolygás* Hahaaha.

Nagyon örülök, hogy semmi baja nincsen, és hogy végre itt van velem. Reggel mégis csak össze dőlt minden. A rendőrség hívott, hogy egy fiatal ember belecsempészett egy lány táskájába drogot. És hogy az Louis...*sír* Mindenki nagyon megijedt, és ...Bevitték a rendőrségre. Beráncigálták a cellájába, és ott várt minket. Egész nap sírtam, és sírtam. Már fáj a szemem.

                                                                    * Rendőrségen*

- Louis drágám...*sírás* Mondtam, hogy ezt nem kellett volna.-Mondtam sírva.
- Tudom...*sírás*- Mondta szintén aggódva, és sírva.
- Most mi lesz?- Kérdezte Zayn letörve.
- Nem tudom...- Válaszolt Louis.

Hogy mi is lesz? Meg tudjátok a kövi részben! Köszönöm, hogy itt jártatok! Nekem ez sokat jelent.



4 megjegyzés:

  1. Úristen!! Louis hogy csinálhattál ilyen baromságot?? Pamy is elmondta hogy ne csináld!! Áááh és mi lett belőle.... Már nagyon várom a következőt!! Remélem Louis kiszabadul.!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöööm!!! :)) <33 Hát igen :D Lou egy kicsit nem gondolkodott :) <3

      Törlés
  2. Réka,ez a te gondolkodásod és a te vagy a bolond(jó értelemben)!!4Hogy jut eszedbe olyan,hogy Louis drogot rabol,és képes Pamyval összeveszni miatta!Gonosz :D
    Na de nagyon jó és imádom!Annyira jól írsz! :))) Hamar a kövit! :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÓÓÓ de aranyos vagy !! <33 Hát kellett egy kis dráma is ! :D De még így is cukii :33 Te sem panaszkodhatsz!! A te blogod is fenomenálisan jó! Imádom! <3

      Törlés