2013. június 21., péntek

7. rész- Izabell...Ez már sok!

                                                          * Niall szemszöge*


Ezt nem hiszem el... Ez a csaj. Undorító! Én sohasem mondok ilyet egy lányra, de én ezt az egyfejűt...MEGÖLNÉM!! Mármint az undorítóra csak annyit értek, hogy ...Hát. Vicc nélkül. Az út szélén áll, és árulja magát. Komolyan! Én most ezt nem dühből mondom! Például ma reggel ( mivelhogy velünk jött haza, és itt is aludt) kaptam róla egy képet...RÉMÁLMOM LESZ!

Itt van az a kép amit sajnos meg kellett tekintenem:

Ahogy Amy meglátta. *nevetés* Az az arc vágááááás...Húúúú mit kell hogy mondjak. Elég durva volt.

- Niall?!- Kérdezte idegesen.
- Igen drágám?- Kérdeztem aggódva.
- Ez ...Mi ez? * képre néz* 
- Háth nem tudom. Mi ez? * nem tudom hogy hol vagyok arc*
- * ideges nézés*  Perszeee nem tudod miii?!
- Talán az új csaj? Utálom..
-Té-tényleg? *meglepődött arc* Azt hittem hogy...
- Hogy? 
- Háthh...Hogy tetszik neked.
- NEKEM? Puncsom ez már azért túlzás. Nem gondolod? http://data.whicdn.com/images/59616185/large.gif
- Hát de. Én még nem kételkedtem benned. 
- Akkor meg? *mosolygás*
- Jól van na! *megcsókol*
- *megcsókol*

Kimentünk a konyhába, és mindent beszámoltunk a többieknek. Persze úgy, hogy Liam nem volt ott. Jól kibeszéltük a kis palacsintáját neki!

- Most komolyan azért jött ide ez a csaj, hogy szétszedjen minket?- Kérdezte Zayn.
- Én nem tudom,de az egyszer már biztos hogy elegem van belőle.
- Nekem is. De nagyon!- Mondta Jennifer.
- Hát ja.- Mondta Harry nem törődő hangon.
- Téged hogy-hogy nem érint ennyire?- Kérdezte Jenni idegesen.
- Hát mert... Csak úgy.
- TE HALLOD MIT BESZÉLSZ HARRY?!
- Igen. Hallom. Nem vagyok süket.
- Akkor nem lesz baj az sem, hogy most felmegyek a szobámba?
- Harry neked mi a **** bajod van?- Kérdezte Louis aggódva.
- Semmi.
- Jaa. Ez így elvan rendezve?
- Igen. 
- Akkor jó. Én nem erre számítottam volna. 
- Akkor mire?
- Hát mondjuk, hogy elmeséled mi bajod van ezzel a...Hagyjuk...
- Te belezúgtál Harry?- Kérdezte Pamela.
- Hát. Ömmmm... ha azt mondom hogy igen az baj?
- FÚÚÚÚÚ DE ....-Jelentette ki Zayn idegesen.
- Mi van?
- MENJ FEL HOZZÁ AZ EMELETRE ÉS KÉRJ BOCSÁNATOT! MOST!- Mondta Pamy.


                                                               * Jennifer szemszöge* 

Itt bőgök emiatt az idegbeteg miatt. Imádom Harryt de az nem lehetséges, hogy belezúgott másba. Főleg ebbe a kis ****-ba. Nem hiszem el...Pedig én szívből szeretem, és mondtam is neki, hogy nagyon nehezen kezdek bele egy új kapcsolatba. Hát. Mi lett a vége? http://data.whicdn.com/images/64437415/large.gif

- Jenni én....- Mondta Harry.
- Ne gyere nekem a felesleges kamu dumáiddal!- Vágtam bele szavába.
- De én tényleg szeretlek!
- És ez most hogyan jött ide?
- ...
- Te bele vagy zúgva Izabellába. Tudtam...
- Dehogy is! Vagyis...Egy kicsit megtetszett.
- Tehát én már csak egy "tartalék vagyok"?
- NEM!! Az nem azt jelenti hogy őt szeretem igazán!
- Ja...Oké. Harry kérlek állíts magadon vagy különben...
- Hm? Hogy állítsak magamon?
- Akárhova megyünk minden lányt megnézel, én pedig azt se tudom, hogy mit csináljak ilyenkor.
- Én nem szoktam!
- Megígérted hogy velem leszel. Igaz?
- Igen.
- Megígérted hogy nem fogsz megcsalni meg stb. Igaz?
- Igen. *szomorú arc*
- Akkor miért nem törődsz velem? Még egy virág szálat se kaptam tőled. Egy csokit se. Semmit. Még ölelést se!
- Ne haragudj. Változtatni fogok mindenen.
- Én nem azt mondom, hogy állandóan velem legyél, és ne legyél szabad. Legyél szabad, de velem is törődj. Ha szeretsz.
- Megígérem. Amíg veled vagyok soha többé nem nézek más lány felé. De tényleg!
- Még két esélyed van!
- *mosolygás* Tehát most kibékültünk?
- *mosolygás* De csak akkor ha többé nem csinálod ezt.
- Jó-jó meg dumcsiztuk. *nevetés* *megcsókol*
- *megcsókol*

Na jó. Most lehet, hogy megbocsájtottam neki...De többször nem fogok. Ájjjhh... Még van két lehetősége. A fenébe! *nevetés* A kis ravasz kitudja használni. Hogy erre miért nem gondoltam?! De már csak ezt a csajt kell valahogyan lerázni. De hogyan?

                                                              * Louis szemszöge*

A répák istenére! Nem hiszem el, hogy Harry ennyire naiv. Más csajok bejönnek neki, de Jennifer már lejárt lemez, mi? Pedig a kapcsolatuk elején, Jennifer szépen, és okosan megmondta neki, hogy nehezen kezd bele egy új kapcsiba. Remélem ez a nő nem fog belemászni a mi életünkbe is. Mármint Pamela, és az én életembe. Mert ha igen, akkor szétrúgom a popóját. Ami eléggé nagy. És csúnya.  http://data.whicdn.com/images/64960451/large.gif
De most komolyan! Reggel is. Össze vissza hisztizett. Hogy miért? Azt még Kevin se tudja.... Szerintem ki néne tervelnem valamit ez ellen a nő ellen. *nevetés* Muhahahahahaaa. Mindenki tudja, hogy bolond vagyok. De ennyire? Semelyik lány nem szereti hogyha a haja ragad ügye? Szegény Pamy nem élvezte. Na de mindegy. A terv a következő: Amikor alszik, vagy amikor ebédel, akkor ráöntök egy kiló mézet a hajára,  és még  pluszban ráteszek egy répát, hogy közöljem vele én voltam. Na ? Jó ötlet?  Szerintem mennyei. *vigyori Louis arc*  És majd ilyen képet fog vágni az a szerencsétlen majom királylány! http://data.whicdn.com/images/64696497/large.gif

- Pamy?- Kérdeztem vicces mosollyal.
- Igen ?- Válaszolt. Csak úgy.
- Szerinted jó lesz, ha megleckéztetem?
- Kit?
-  Izabell-t. *nevetés*
- Igeeen, igeen!!!! Én is, én is!! Légysziveees!!
- Okéé! De akkor ismertetem a tervet!
- Rendben főnök. *mosolygás*
- *tervet ismerteti* Na  milyen?
- MENNYEI!
- Én is ezt mondtam.
- Egy hullámon pendülünk. Vagy hogy kell mondani. *megpuszil*
- Igen *mosolygás* *megpuszil *

                                                                    * Pamela szemszöge*

Így, hogy Louis-sal megbeszéltük a tervet, már elő is készíthetjük a cuccokat hozzá. De egyébként olyan jó, hogy Lou olyan mint én! Soha nem akarom elveszíteni! Az már egyszer biztos! Szóval kimentünk a konyhába, és kit látnak szemeim. NIALLT, ÉS AMYT!

- Hát ti?- Kérdeztük Louis-sal egyszerre.
- Mi csak...Ömm... Meg akarjuk szívatni Izabelllt.- Mondta Amy.
- Ezzz ne mááárr!! Mi is ezt akarjuk csinálni!- Mondta Louis viccesen.ú
- Tényleg? És hogyan?- Kérdezte Niall.
- Egy kis méz a hajra.- Mondtam viccelődve.
- Mi torta a székre típusú mókás cuccot csinálunk.
- Hmmm. Nem is olyan rossz ötlet. De nem gondoltatok még bele hogy a tortát pazaroljátok?- Kérdezte Louis.
- A...A TORTA!!? NIALL! AZ A DRÁGA TORTINNYÓ!!- Mondta ijedt hangon Amy.
- IGAZ?! HOGY EZ EDDIG MIÉRT NEM JUTOTT ESZÜNKBEEEE!!???- Mondta Niall idegesen.
- De azért még megszívatjuk közös erővel?- Kérdeztem hívogatóan.
- Igghhhen!- Mondták egyszerre.

                                                                    * Amy szemszöge*

Úúú annyira várom, hogy végre megkapja a magáét az a kis....Hagyjuk. Inkább nem folytatom mert még dühbe jövök. És az nem jó.  Elővettük a mézet, és a tortát, és már csak vártuk, hogy előjöjjön a barlangjából a kis liba. Bemértük a helyzetet, ééééés ÁÁÁÁÁÁÁÁ!! Rádobtuk a hajára a tortát, és a mézet. Niall össze is kócolta, Louis pedig a méz mellé még egy kicsi pihe tollat is rakott. *nevetés* Nagyon meglepődött. Azt se tudta, hogy melyik országban van. Persze jól besértődött. De hát...Ez van.

- Halljátok! Nektek mi bajotok van? NORMÁLISAK VAGYTOK TI IDIÓTÁK? Fúúúúújjj... *pláza cicás nézés*
- * Louis nevetés* Megérdemelted!- Mondta Louis nevető görccsel.
- TE KIS B*ZI!!!!
- Na álljál le szépen! Oké?- Mondta Pamy megvédős hangon.
- Jaaa! Inkább kotródj ha valami nem tetszik!- Mondtam idegesen.
- *közelebb megy Amy-hez, és suttog* Még egy ideig nem szabadulsz tőlem szívi.-Mondta Izabell.
- * Amy pofon vágja* Fuss! Érted? Fuss!- Mondta NAGYON idegesen Amy.
- Miért talán félted a te kis szánalmas, undorító, rusnya, lefizetett pasidat?
- Na jó most már elég volt!- Mondta Niall idegesen.
- Miért talán fájt?
- * bejön Harry, és Jennifer kézen fogva*
- Óóóóóó hát nekem itt van a pasim! *mosolygás*  * Harry-re néz*
- Mi van? - Kérdezte Jenni megszeppenve. http://data.whicdn.com/images/62075344/large.gif
- Hallottad nem kicsim?- Mondta Izabell.
- Te ne mond azt nekem, hogy kicsim!
- * mosolygás* *megcsókolja Harryt*
- Te ...* Jennifer sírva elfut*
- NORMÁLIS VAGY EMBER?- Kérdezte Harry nagyon idegesen.
- *mosolygás*
- * Liam meglátta a történteket* Ez...Undorító.- Mondta Liam szomorú, csalódott hangon.
- Liam ez nem az aminek látszik!!- Mondta Harry mentegetőzve.
- * fejét megrázza * Nem tudod hogy mekkorát csalódtam benned.- Mondta Liam szomorú hangon. *elfut*

                                                           * Liam szemszöge*

Nem hittem volna, hogy az egyik barátom ezt megteszi velem. Végre van valakim, és tönkre teszi. Soha többé nem bocsájtom ezt meg neki! Soha! Mondjuk nem csak Harry a hibás, hanem Izabell is. Nem kellett volna ilyen hamar idehozni. Csak a kárt csinálja. De minden esetre, én azért SAJNOS még szeretem. De miért? Soha nem éreztem ilyen rosszul magam...http://data.whicdn.com/images/46053727/tumblr_mezjejKVH51rijz9wo2_250_large.gif
Az biztos, hogy egy darabig nem jövök ki innen! ( A szobámból) Izabell pedig...Nem alszik ma nálam! Az tuti. Nem érdemli meg! De egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy nyitódik az ajtó. Zayn volt az.

- Liam...- Mondta Zayn megértő hangon.
- *nem válaszol*
- Leeyum! *mosolygás*
- Igen? *sírás*
- Tudom, hogy most mit érzel. De van nála jobb is!
- De-de ő...Azt hittem, hogy szeret. És hogy ő az igazi.
- Megértelek...*szomorú hang*
- Zayn legalább te itt vagy! http://data.whicdn.com/images/65267805/large.gif
- *mosolygás* Te is itt vagy nekem! Na látod! Nem kell nekünk csaj a boldogsághoz!
- Igaz. *nevetés*

Zayn mindig feltud vidítani. Ő a legjobb barátom! Sohasem csalódtam benne. És nem is fogok.

                                                            * Jennifer szemszöge*

Harry-vel nem rég békültem ki...És most?! Mit csinál?!! Engedi magát... Már megint sírásra kényszerültem. http://data.whicdn.com/images/65368693/large.gif
Pedig megígérte!!!!!  Mondjuk az igaz, hogy Izabell csókolta  meg de...Nem tudom mit tegyek. Inkább elhúzom a csíkot. Gondolkodnom kell.

                                                           * Pamela szemszöge*

Nem hiszem el...Ez a nő egy sátán!!! Utálom. Minél előbb ki kell iktatni az életünkből. Valahogyan csak van rá megoldás.  Most ennél sokkal de sokkal durvábbat eszelek ki! De ahhoz Lou is kell.

- Louis drágám!- Hívtam feszült hangon.
- Igen? *mosolygás*- Válaszolt kedvesen.
- Ezt a nőt ki kell valahogyan iktatni.
- Te is ezen gondolkoztál? Én is!
- Mi a terved?
- Én nagyon durvát eszeltem ki.
- Na? Hagy halljam!
- Kicsaljuk.
- Hmm?
- Meg fenyegetjük.
- Hogyan?
- Pénz, stb.
- De Lou ez nagyon veszélyes!
- Van más ötleted?
- Hát...Nincsen.
-Akkor meg?
- Jó-jó! De ebből rendőrségi ügy is lehet! Tudod milyen!
- Cajj... Most csak az a lényeg, hogy elmenjen innen!
- Oké-oké!
-Benne vagy?
- Ühümmm...
- Ezzzzazzz! Szeretleeeek!! *megcsókol*
- Én is! *mosolygás*

Hogy milyen lesz az a "durva terv"? Meg tudjátok a következő részben. Addig is jó olvasást! Óóó! Van  egy fontos mondani valóm! Késni fogok a 8. résszel mert dolgom van. Mozgalmas ez a nyár. Nem de?

6 megjegyzés:

  1. Egy istennő vagy!!Torta és méz...hm...nem rossz! ;D Nagyon ügyi vagy! :))) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziii!! :) xD Hát igeen gondoltam, hogy a torta és a méz bejön majd neked :D Boo Bear vagy <33 A te blogod is mennyei! ( most a mennyei szóra vagyok kattanva) XD

      Törlés
  2. TORTINNYÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ nyagyon vicces lett ez a rész kivéve Jenit! :D :/

    VálaszTörlés
  3. Nagyoon jó lett Réka :$$ Szegény Jenni-t úgy sajnálom. Tudtam hogy nem lesz jó ez az Izabell. :) Jók a megérzéseim xd :D Olyan jó humorosra és még közben komolyra tudod megcsinálni a részeket :) Örülök hogy olvashatom :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöööm! :)<33 Örülök hogy tetszik!

      Törlés