2013. június 12., szerda

5.rész- Sütis románc

                                                       * Pamela szemszöge*

Hát úgy látszik hogy Harry, és Jenni rátaláltak egymásra. Már csak Amynek, és Niallnek kellene össze jönni. Hááh! Ééééééés most átváltok cupidová és ...Össze hozom őket! Már van valami a levegőben! Érzem! És...Asszem torta illatú.

                                                         * Amy szemszöge*

Niall 6-órakor felkelt...AZ ÓRÁJA MIATT! És engem is felkeltett. *szomorú arc* Hallottam az  ébresztő óráját, de nem akartam rögtön felriadni. Ezért úgy csináltam mintha még aludnék. Nem vált be az ötlet. Nialler rám ugrott, és elkezdett csikizni. CSIKIZNI!! *mosolygás*

- Kelj feeeel!!!!  http://data.whicdn.com/images/42924946/tumblr_md8kk4a1XG1r8mmrfo1_500_large.gif- Mondta Niall vicces hangon.
- Neee neee! Miért kelsz ilyen koráán? * nyafis hang*- Kérdeztem fáradt hangon.
- Nem tudom. Az ébresztő órám miatt. * nevetés*
- Miért nem kapcsoltad ki te kis csoki? *nevetés*
- Há' mert...*nevetés* Elfelejtettem.
-...
- Éhes vagyok.
- Mire fáj a fogad?
- TORTÁRA!!
- Ne már! *mosolygás*
- Lécci lécci!! *puszit küld*
- *rá néz* Na jó!
- Kösziiiii!!!!!!!!!!! *boldog face*

Ne kiálltunk a sütésnek. Niall olyan ügyetleen! De annyira édees!! Minden féle izét belerakott és...Nem néz ki a legjobban. De a közös sütés a lényeg. *álmodozás*

                                                          * Jennifer szemszöge*

Reggel valahogy Harry mellett ébredtem. Hogy-hogy?  Nem  is emlékszem már...Semmire. Harry mit csináltál velem?  Megbabonáztál. Háth tudtam. Pedig emlékszem, hogy még kiskoromban utáltam a csajos dolgokat. Például: Kiengedni a hajamat, kislányos ruhákba járni, fiúkról beszélni. Na de az az idő már elmúlt. Ja! Már emlékszem mi történt este. Annyira álmos voltam hogy hamar elaludtam.

- Harry? Te nem kint aludtál?- Kérdeztem mosolyogva.
- Hát de izéé...Aha.- Mondta zavarodottan.
- Nem baaj! *nevetés* Csak kérdeztem.
- Akkor megnyugodtam. *mosolygás*
.- De hogy-hogy hozzám jöttél aludni? *mosolygás*
-Hát mert éhes voltam, és nem mertem bemenni a szobámba. Közelebb voltál. * remegő hang*
- Harry. Semmi baj! *mosolygás*
- Akkor most már tényleg megnyugodtam.
- *megpuszil*

Kimentünk a konyhába...És láttuk hogy Niall,  és Amy a konyhában akrobatáznak. Uhhff. Mi lesz ebből. Őket nem szabad a konyhába engedni. http://data.whicdn.com/images/51551779/tumblr_mhouutW45d1rta1coo1_400_large.gif

                                                         * Pamela szemszöge*

Amit Niall, és Amy alkotott... Az nagyon büdös volt!

- Fúúj de büdi van!!- Mondtam nyávogós hangon.
- Hát eléggé...-Mondta Jenni szintén nyávogós hangon.
- * Niall rá néz a sütire* Az alakját nem kell nézni!
- Csak az ízét!- Mondta Amy tudományosan.
- De eleve büdi!- Mondta Zayn.
- Jó'van na! Ha majd nem ízlik akkor majd meg eszem én. Meg Amy.- Mondta Niall.
- Úgy van!- Mondta Amy.
- Ti tudjátok drága barátaim!- Mondtam viccesen.

Nem tudom hogy most mi is van Niall, és Amy között de...Azt hiszem muszáj lesz megkérdeznem. Valahogyan rá kell kérdeznem. Nem tudom hogyan de valahogy igen. Amikor kiment a wc-re én megvártam. Mert ő egy...BUDICORNIS!!!!!!! *nevetés*  http://data.whicdn.com/images/58494156/Whats-So-Funny-Chuckles_large.gif

- Helló Amy. *vicces, érdekes hang*- Mondtam Amynek.
- Szia. *mosolygás* Na mizu?- Kérdezte érdeklődve.
- Beszélhetnénk? Rólad és Niallről?
- Persze. *mosolygás*
- Na szóval. Mint látom egyre, és egyre közelebb kerültetek egymáshoz. És hogy moost..Jártok?
- Neeem. Mi még nem járunk. Habár be kell hogy valljam. Nagyon szerelmes vagyok belé.
- És akkor? Miért nem mondod meg neki?
- Mert félek.
- Mitől?
- Attól hogy...Ő nem érez irántam semmit.
- Ez hülyeség. Imád téged!
- Őőőő?? Hogy-hogy? Vagy most? Nem értem...
- Louis elmondta hogy mit beszéltek.
- * boci szem*
- Azt mondta Niall, hogy őrülten szerelmes beléd és téged akar.
- KOMOLYAN?? Áááááááá!!! Imádlaak! *megölel*
- Na jól van. De majd mond meg neki!
- Oké-oké! *mosolygás*

                                                           * Amy szemszöge*

Niall szeret! Niall Horan!! Édes kis sütis bogyóm! *ájuldozás* Annyira megőrültem!! Alig várom már, hogy megcsókoljon egyszer!! Na jó. Az még egy kicsit korai. Vagy nem? Úúúú isteenem. Amióta megtudtam hogy szerelmes belém , azóta furán beszélgetek vele. Nem direkt. De komolyan.

- Kérsz inni Amy?- Kérdezte Niall.
- Izé. Én. Neem köszi. *nevetés*
- Ééés enni?
- Öhh. A-h-a.
- Mi a baj? *mosolygás*  Csak szólj ha baj van. Mert megütöm aki bántott! http://data.whicdn.com/images/64354617/large.gif
- Áh ari vagy de nem bántottak. Csak...Ömm...
- Hmm?
- Pisilnem kell. Szia! *elfut*

Úristen de ciki...PISINEM KELL?!! Dehogy kell pisilnem. Ez butaság. Inkább csak szerelmes vagyok! De nagyon!!!

                                                                * Niall szemszöge*

Nem tudom mi baja lehet Amynek. Pedig én megtudnám védeni. Mindentől. Nagyon szeretnék már vele lenni. De úgy hogy csak ketten. Mi ketten. Uhhh. *pirosodás* Mikor lesz olyan? Hoppá! Ma! Lesz olyan. Mert el kéne mennünk a fiúkkal egy gálára, de én amúgy se mentem volna. Akkor sínen vagyok! Ja. Nem. Mert ott van Jenni, és Pamela. Ajhh. Őket hogyan rázzam le? Ó! Meg van.

- Jenni, Pamy?- Kérdeztem várakozva.
- Igen?- Kérdezte Pamela.
- Ma lesz egy gála amire mennem a fiúk. Nem kísérnéd el Louist? Te Jenni pedig Harryt?
- Mert hogy?- Kérdezte Jennifer.
- Mert...Ömm.. Én nem tudok menni.
- Aha. Értem.-Mondta Pamy.
-Akkor elmentek a fiúkkal?
- *össze néznek a lányok* Igen. - Mondták egyszerre.
- Köszii kösziii!!! *ölelés*  http://data.whicdn.com/images/63723993/large.gif

                                                            * Jennifer szemszöge*

Tudom én hogy miért kellett nekünk is menni. Niall Amyvel akart lenni. Remélem össze jönnek. Ha pedig nem akkor...Brühühühü.

                                                               * Amy szemszöge*

Niall+Én!!! Ketten!! Uhhff..Ez kész paradicsom! Annyira édes hogy az nem igaz. Szavakkal nem tudom kifejezni magamat. Annyira nagyon cukor falat bogyesz! *nevetés* Na jó ez már túlzás. Oda jött hozzám!!!

- Hát. Ketten vagyunk. És...-Mondta Niall.
- És?- Kérdeztem kíváncsian.
- Éhes.
-Igen?
- Vagyok. *nevetés*
- Csinálok egy szendvicset. *mosolygás*
- Tényleg ? De édi vagy! *átölel*

Neki álltam a szendvicsnek, és annyira remegett a kezem hogy kiejtettem a vajas dobozt a kezemből. Huhh. Kemény volt. Mármint nem a vaj, hanem a föld. *nevetés* És akkor. Egyszer csak. Hátulról éreztem hogy valaki átölel.http://data.whicdn.com/images/61354616/large.gif És még meg is csókolt. ÉLETEM LEGJOBB PILLANATA VOLT!! *pirosodás, mosolygás*

                                                                * Liam szemszöge*

Zayn te nem normális! Háthh. Minden fontos dolgot otthon hagyott. Jó hogy nem hagyta még el az agyát. Most vissza kell fordulnom FÉL ÚTON. *ideges arc* Amikor nagy nehezen haza értem, és bementem Zayn pulcsijáért, megláttam Niallt, és Amyt ahogy csókolóznak. Tiszta bolondok háza van ma.

                                                             * Niall szemszöge*


Megláttam Liamet, és majdnem megállt a szívem. De attól még a csók jó volt. *mosolygás* Mit fognak szólni ehhez a többiek...


Hát a következő részben megtudjátok. :) Jó olvasást. :)





8 megjegyzés:

  1. Juhujjjjjjj NAGYON JÓÓÓOO : gyorsan a kövit :D

    VálaszTörlés
  2. Köhöm... Miért ilyen rövid?????Na jó én inkább nem mondok semmit mert az enyém rövidebb XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most ez a rész direkt lett ilyen "rövid". Szerintem nem annyira :D XDD

      Törlés
  3. OMG.!! Elképesztő lett :D Rékaaaaaaa!!!! Nagyon jó vagy!!!!!!! Hamar köwiit :$

    VálaszTörlés
  4. Nagyon zsír lett csaje!! xD Imádlak drága barátosném!Nagyon nagyon jó,imádom!És....úú Niall a kis cukor bogyesz! XDD Behalok!És a gálára is kíváncsi vagyok!Fotósok,tánc,szerelmes zene,szexi ruhák,*(szexi)szemöldök húzogatás* ugye érted mire célzok?!!
    Ngaoyn nagyon ügyes vagy!Várom a kövit! ;) <3333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönööm! Imádlak ! <33333 Hát te se panaszkodhatsz mert a te bloginnyód is elképesztő! XD a szemöldököcske mindenit neki! :D XDD

      Törlés